گوناگون

پاسخ سایپا به سه مخاطب تابناک

سرویس با بینندگان  مطالب زیر توسط تعدادی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست ها به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطبان محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:

ردیف1:اينجانب  در خرداد ماه 92 اقدام به ثبت نام خودرو نزد نمايندگي سايپا- كجور اهواز –نمودم به اميد دريافت خودرو طبق اعلام شركت در مهر ماه92-ولي خودر پرايد111اينجانب به شماره پذيرش5699432وشماره شاسي5757176در 25 اسفند وتنها 5 روز قبل از سال 93 تحويل شد واينجانب با توجه به عقب افتادن مدل خودرو متضرر گرديدم در ضمن تنها سه ماه دير كرد محاسبه شده وپيگیري اينجانب به جايي نرسيده است ايا اين جواب اعتماد به نمايندگي سايپا است واينگونه برخورد با مشتري شايسته است-اينجانب از سايت وزين تابناك انتظار پيگيري دارم-با تشكر

ردیف2: باسلام   ضمن تشکر  از زحمات مسئولین محترم آن سایت در انعکاس مشکلات واطلاع رسانی اخبارروز  به  بینندگان عزیزاینجانب   با   شماره پذیرش  4680062 نسبت به ثبت نام  یکدستگاه خودروی  تندر 90در نمایندگی شرکت سایپا   اقدام نمودم .   پس از دریافت دعوتنامه متوجه شدم تحویل خودرو را بعد از تکمیل وجه ( که همواره بیست روز قید می شد )به هفتاد وپنج روز افزایش داده اند بناچار پذیرفته و وجه تکمیلی رادر موعد مقرر با شماره سند4318168-92/11/13 واریز و تحویل نمودم . متاسفانه پس از گذشت مهلت مشخص شده توسط شرکت ،خودرو هنوز تحویل نشده  و هیچکس هم جوابگو  نیست ! فقط   پس از  تلاش های بسیار  و توفیق  تماس تلفنی  با   اداره محترم   فروش سایپا اظهار نمودند مشکل قطعه داریم ، نگران نباشید ، شما سود تاخیر را می گیردحال سوال این است  : خودرویی که قطعه اش را ندارند و نمی توانند در موعدی که خود تعیین کرده اند  آن را تحویل دهند،  چرا نسبت به ارسال دعوتنامه و  دریافت وجه تکمیلی آن اقدام می کنند  ؟    آیا این است،   مشتری مداری و   نتیجه اطمینان به یک  شرکت بزرگ خودرو ساز داخلی کشور ؟تقاضا دارم،    باتوجه به  اهمیت موضوع  و مشکلاتی که متعاقب این بدقولی ها گریبان بسیاری از مشتریان را می گیردکه برخی ازخسارا ت آن هم جبران شدنی نیست  ، موضوع راجهت رسیدگی به آن شرکت محترم منعکس و پاسخ را در آن سایت وزین درج نمائید. به امید توفیق روز افزون شما

ردیف3:احتراماً اينجانب  در تاريخ92/6/9 در نمايندگي شماره 891819 به نام كيا خودرو آپادانا شركت بازرگاني-اصفهان با شماره درخواست 6782356 يك دستگاه پرايد 132 با تاريخ تحويل 92/8/1 تا 92/8/30 ثبت نام نموده‌ام. پس از تاخير فراوان از جانب شركت سايپا، در تاريخ 92/11/23 جهت تكميل وجه با اينجانب تماس گرفته و در تاريخ 92/11/24 وجه مورد نظر تكميل شد. علي‌رغم اينكه از تاريخ 92/12/26 در سايت شركت سايپا وضعيت خودرو «تحويل شده» درج شده بود، درتاريخ (93/01/07) خودرو تحويل اينجانب گرديد.
در سند فروش خودرو، مدل 1392 درج شده است. به عبارت ديگر، خودرويي كه در سال 93 تحويل شده، داراي مدل 92 است! از مسئولين محترم سايت وزين تابناك خواهشمند است پيگيري فرماييد تا مشكل مذكور برطرف شود.

پاسخ:

عطف به نامه های رسیده از سوی آن رسانه وزین درخصوص برسی واعلام نتیجه درخواست مشتریان محترمی که شکایت خودرا برای سایت تابناک ارسال نموده اند،برابر پیگیری به عمل آمده موارد زیر به استحضار می رسد:
ردیف1:خودروی ثبت نامی به شماره پذیرش5757176 درتاریخ 92/12/14 تخصیص ودرتاریخ 92/12/26 تحویل مشتری گردیده وسود تاخیر طبق مندرجات دعوتنامه اعلامی به مشتری محاسبه واعلام شده است.
ردیف2:موضوع درحال پیگیری می باشد.
ردیف3:موضوع درحال پیگیری می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا