Mihanpostاقتصادیبانک ها

جزئیات نوسان قیمت سکه در ده ماه سال جاری + جدول

به گزارش میهن پست – نوسان بازار سکه و ارز توسط همه آن هایی که دستی بر آتش این بازار دارند بهتر درک می شود که در این میان بانک مرکزی متوسط قیمت فروش سکه و ارز در بازار آزاد شهر تهران در ۱۰ ماهه اول سال جاری را اعلام کرد.بانک مرکزی متوسط قیمت فروش یک سکه تمام بهار آزادی در بازار آزاد شهر تهران در دی ماه ۱۳۹۳ را اعلام کرد. بر این اساس، در دی ماه ۱۳۹۳ متوسط قیمت فروش یک سکه تمام بهار آزادی در بازار آزاد شهر تهران با طرح قدیم به ۹۹۵۰۵۲۸ ریال و با طرح جدید به ۹۹۶۷۷۶۸ ریال رسید که در مقایسه با ماه قبل به ترتیب ۳.۸ درصد و ۳.۹ درصد و نسبت به ماه مشابه سال ۱۳۹۲ به ترتیب ۱۴.۴ درصد و ۱۴.۳ درصد افزایش نشان می دهد.

ده ماه اول سال ۱۳۹۳
همچنین در ماه اول سال ۱۳۹۳ متوسط قیمت فروش یک سکه تمام بهار آزادی در بازار آزاد شهر تهران با طرح قدیم ۹۵۷۸۰۱۸ ریال و با طرح جدید ۹۵۹۷۲۵۵ ریال بود که نسبت به دوره مشابه سال ۱۳۹۲ به ترتیب ۱۰.۵ درصد و ۱۱.۷ درصد کاهش یافته است.

index

همچنین بانک مرکزی با انتشار متوسط قیمت فروش یک دلار آمریکا و یک یورو (اسکناس) دربازار آزاد تهران در دی ماه امسال و دوره ۱۰ ماهه ابتدای سال جاری، اعلام کرد: در دی ماه ۱۳۹۳ متوسط فیمت فروش یک دلار آمریکا و یک یورو در بازار آزاد شهر تهران به ترتیب ۳۵۱۹۴ ریال و ۴۲۳۵۶ ریال بود بود که نسبت به ماه قبل به ترتیب ۳.۹ درصد و ۰.۵ درصد و در مقایسه با ماه مشابه سال ۱۳۹۲ به ترتیب ۱۸.۳ درصد و ۴.۲ درصد افزایش نشان می دهد.

ده ماه اول سال ۱۳۹۳
در ده ماه سال ۱۳۹۳ متوسط قیمت فروش یک دلار آمریکا و یک یورو در بازار آزاد شهر تهران به ترتیب ۳۲۵۱۰ ریال و ۴۲۶۳۷ ریال بود که نسبت به دوره مشابه سال قبل دلار آمریکا ۰.۹ درصد افزایش و یورو ۰.۸ درصد کاهش داشته است.

index4

index78

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا