پیشنهاد سردبیرمعماریمعماری ملل

نگاهی به معماری جالب پل «ایشیما اوهاشی» ژاپن + عکس

به گزارش میهن پست – کشور ژاپن از همه لحاط با سایر کشورهای جهان در تمامی سرفصل ها تفاوت چندان زیادی دارد به گونه ای که این تفاوت ها همیشه به عنوان الگو برای سایر کشورهای مورد توجه قرار می گیرد.در این میان در حوزه ی معماری نیز این کشور در طراحی و ساخت برخی سازه ها به قول معروف ژاپنی عمل کرده که سازه و معماری  پل ایشیما اوهاشی نمونه ای ازمتفاوت بودن آنها است.پل ایشیما اوهاشی متصل کننده دو شهر ماتسوء و ساکایی میناتو در ژاپن است. این پل سومین پل ثابت بزرگ دنیا  با طول ۱.۷ کیلومتر است. این پل در واقع یک پل عادی است که اخیرا در رسانه ها بسیار مشهور شده است. علت شهرت این پل تبلیغات شرکت خودرو سازیدایهاتسو است. در این تبلیغ با استفاده از حقه های تصویر برداری و استفاده از لنز های خاص و عکسبرداری از زوایای انتخاب شده زاویه پل به شدت بزرگنمایی شده تا حدی که به نظر میرسد بالا رفتن از آن از بالارفتن ازکوه سخت تر است.پل ایشیما اوهاشی متصل کننده دو شهر ماتسوء و ساکایی میناتو در ژاپن است. این پل سومین پل ثابت بزرگ دنیا  با طول 1.7 کیلومتر است.

این پل در واقع یک پل عادی است که اخیرا در رسانه ها بسیار مشهور شده است. علت شهرت این پل تبلیغات شرکت خودرو سازی دایهاتسو است.

در این تبلیغ با استفاده از حقه های تصویر برداری و استفاده از لنز های خاص و عکسبرداری از زوایای انتخاب شده زاویه پل به شدت بزرگنمایی شده تا حدی که به نظر میرسد بالا رفتن از آن از بالارفتن ازکوه سخت تر است.

پل ایشیما اوهاشی
پل ایشیما اوهاشی

 

2da01a89d1d9cc017d8fbd2e9c3107c4

 

Com274v

 

AxMEBPh

 

QBefedj

 

b50225c94fdbeeaf5e04aa22257871d1

 

report_pht01

 

XA8SuQu

 

پل ایشیما اوهاشی
پل ایشیما اوهاشی

 

report_pht04

منبع:imgur

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا