Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوریموبایل و تبلت

معرفی تلفن همراه Galaxy Win 2 توسط کمپانی سامسونگ + عکس

به گزارش میهن پست -کمپانی کره ای سامسونگ فقط در بازار رقابت ساخت تلفن های هوشمند همراه این روزها وقتی که خود را درمیان خیل عظیمی از تولید کنندگان این حوزه می بیند ، چاره ای جز تولید مداوم محصولاتش را ندارد.در این میان از گوشی موبایل سامسونگ Galaxy Win 2 روز گذشته در کشور برزیل رسماً معرفی شد.نسخه قبلی این گوشی محصولی ضعیف و ارزان قیمت بود اما سامسونگ گلکسی وین ۲ را با پردازنده ۶۴ بیتی و قابلیت پشتیبانی از شبکه ۴G LTE معرفی کرده است.

اسمارت فون Galaxy Win 2 ، مجهز به نمایشگر ۴.۵ اینچ با رزولوشن ۴۸۰ در ۸۰۰ پیکسل است و یک نسخه از آن مجهز به گیرنده دیجیتال شبکه های تلوزیونی است.

گلکسی وین ۲ به پردازنده ۶۴ بیت چهارهسته‌ای اسنپدراگون ۴۱۰ مجهز شده و از دوسیم کارت پشتیبانی می‌کند. همچنین این دستگاه از ۱ گیگابایت حافظه رم، ۸ گیگابایت حافظه داخلی، درگاه microSD و باتری ۲۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره‌مند است. یک دوربین ۵ مگاپیکسل در پشت و دوربین ۲ مگاپیکسل نیز در جلوی آن قرار گرفته است.

.گلکسی وین ۲ با اندروید ۴.۴ کیت‌کت روانه بازار خواهد شد و سامسونگ آن را به نسخه آبنبات چوبی بروزرسانی خواهد کرد. قیمت این تلفن هم از ۲۳۰ دلار در بازار برزیل آغاز می‌شود. البته باید توجه داشته باشید که قیمت تلفن همراه در برزیل نسبت به سایر نقاط دنیا گران‌تر است.

 

Galaxy Win 2
Galaxy Win 2

 

گلکسی وین ۲
گلکسی وین ۲

 

تلفن همراه گلکسی وین ۲
تلفن همراه گلکسی وین ۲

 

The-Samsung-Galaxy-Win-2-4

The-Samsung-Galaxy-Win-2-11-620x349

 

The-Samsung-Galaxy-Win-2-9-620x349

منبع:gadgetnews

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا