گوناگون

عَلم پیروزی ایران بلندتر از پیش برافراشته شده است

خطیب موقت شهرکرد گفت: علم پیروزی جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدای هشت سال دفاع مقدس، به مراتب بلندتر از پیش برافراشته شده است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه‌ی چهارمحال و بختیاری- حجت‌الاسلام «ابوالحسن فاطمی» امروز (جمعه چهارم مهرماه) در خطبه‌های نماز جمعه با تبریک آغاز دهه‌ی ازدواج و آغاز ماه ذی‌الحجه، افزود: 10 روز نخست این ماه از مهم‌ترین ایام سال است و شب اول این ماه جایگاه ویژه‌ای میان شب‌های سال دارد.

وی با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و فاطمه زهرا(س)، اظهارکرد: پیامبر(ص) علی(ع) را از کودکی در کنار خود پروراند و تنها فرزند خود را به پیوند با آن حضرت درآورد، ازدواجی که منشأ حرکت و نور شد.

حجت‎الاسلام فاطمی با اشاره به جایگاه والای این خانواده گفت: رهبری جامعه‌ی اسلامی به این خانواده سپرده شد اما بدخواهان اسلام مانع تحقق اهداف پیامبر(ص) و قوانین الهی در جامعه اسلامی شدند.

وی با تأکید بر لزوم الگوگیری مسلمانان از خاندان عصمت و طهارت در مسأله‌ی ازدواج، افزود: ازدواج پدیده‌ای مقدس و کانون مطهری از بهترین حلال خداست، اما متأسفانه طیف قابل توجهی از جامعه‌ی اسلامی در بسیاری از مباحث ازدواج به احکام اسلامی توجه نمی‌کنند.

امام جمعه موقت شهرکرد بر ضرورت پرهیز از گناه در مراسم ازدواج تأکید و خاطرنشان کرد: ازدواج یک امر مقدسی است و مجلس آن نیز باید پر از نورانیت و معنویت و با یاد سنت‌های الهی و نه با گناه و معصیت برگزار شود.

حجت‎الاسلام فاطمی هم‌چنین با گرامی‌داشت هفته‌ی دفاع مقدس و یاد و خاطره رزمندگان اسلام، اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس اقتدار نظام اسلامی ایران را در جهان تثبیت کرد.

به‌گفته‌ی وی، فرزندان غیور اسلام با اقتدار خود توانستند در مقابل ظلم و جور بایستند و از کیان ایران اسلامی دفاع کنند و با سربلندی پیروز شوند، طوری‌که اکنون علم این پیروزی به مراتب بلندتر از پیش برافراشته شده است.

امام جمعه‌ی موقت شهرکرد با اشاره به اظهارات وقیحانه‌ی نخست وزیر انگلیس پس از ملاقاتش با رئیس‌جمهور ایران، تصریح کرد: کسانی که سیاه‌ترین کارنامه و عملکرد را در تاریخ دارند با کمال بی‌ادبی در خصوص مسئولان و مردم ایران اظهارنظر می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: ایران همواره، مواضع مستحکمی دارد و در حوزه‌ی قدرت، سربلند به ارزش‌های اسلامی و اقتدار ملت همیشه در صحنه است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا