گوناگون

امیدواریم رئیس‌جمهور در سازمان ملل به خوبی از حقوق ملت ایران دفاع کند

امام جمعه‌ی ارومیه اظهار امیدواری کرد رئیس‌جمهور در سازمان ملل به خوبی از حقوق ملت ایران دفاع کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام «سیدمهدی قرشی»، نماینده‌ی ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه امروز،(جمعه 4 مهرماه) در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه، افزود: انشاالله رئیس‌جمهور و مسئولانی که در کنار ایشان هستند، بتوانند صدای نظام اسلامی را به خوبی به گوش جهانیان برسانند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حیله‌های دشمنان ایران از جمله آمریکا، افزود: دشمنان جمهوری اسلامی ایران قصد دارند با دستآویز قرار دادن گروهک‌های تروریستی که خودشان در تشکیل آنها نقش داشته‌اند، به کشورهای همسایه ایران حمله کنند، اما مانند همیشه مقام معظم رهبری نقشه‌های آنان را با سخنان خود نقش بر آب کردند.

نماینده‌ی ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی با اشاره به فرارسیدن هفته‌ی دفاع مقدس، اظهار کرد: این هفته یادآور رشادت‌های 8 ساله‌ی رزمندگان ایران اسلامی در برابر متجاوزان و ظالمان است و در این هفته یاد و خاطره شهدای بیش از پیش در میان مردم متبلور می‌شود.

وی در خصوص کم رونق بودن نمازهای جماعت در مساجد استان گفت: نماز جماعت دریای عظیم رحمت‌الهی است که به روی همه‌ی مردم گشوده شده است، اگر کسی امکان حضور در این نمازها را داشته باشد و در آن شرکت نکند به خسران بزرگی دچار می‌شود.

قرشی با اشاره به اینکه برگزاری نماز جماعت در ادارات و سازمان‌ها از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: در دین مبین اسلام پاداش و جزای اعمال بر حسب مقام افراد متفاوت است، به‌طور مثال اگر مقام بلند پایه‌ای در نماز جماعت حضور داشته باشد پاداشی بیش از افراد عادی شامل او می‌شود، چون باعث شده اطرافیان وی نیز به این امر مشتاق‌تر شوند.

نماینده‌ی ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی ضمن تبریک سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س)، خاطرنشان کرد: روایات متعددی حاکی از زندگی شیرین و زیبای 10 ساله دو حضرت در کنار یکدیگر است و اعمال و رفتارهای این معصومان در قبال همدیگر بهترین الگو و معیار برای زوج‌های جوان است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا