Mihanpostپیشنهاد سردبیرعکسمحيط زيست

ثبت امواج زیبا اقیانوس از دریچه دوربین عکاس خلاق استرالیایی + عکس

امواج زیبا اقیانوس در حالی آرامش بخش است که همه ما وقتی که در ساحل دریا به تماشای زیبایی ، عظمت و آرامش آن می نشینیم این موج های آب است که حس زیبایی خاصی به لحظات حضورمان می بخشد ، موجی که در آن لحظات شاید کمتر کسی فکر کند که چگونه به وجود می آید؟ در این میان عکاس های خوش ذوق زیادی دست به ثبت تصاویری دیدنی و خاص از لحظه وقوع امواج زده اند که بسیار تماشایی و رویایی هستند. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

بنابراین لازم است بدانید که بادها موجب ایجاد موج در سطح اقیانوس ها (و روی دریاچه ها) می شوند. به این ترتیب که باد مقداری از انرژیش را از راه اصطکاک بین مولکول های هوا و مولکول های آب به آب منتقل می کند. بادهای قوی تر موجب ایجاد موج های بزرگ تر می شود (مثل موج های خروشان). شما هم با فوت کردن روی سطح کاسه آب می توانید موج به وجود آورید.

امواج زیبا اقیانوس ، همیشه افقی حرکت نمی کنند. آن ها تنها بالا و پایین هم می روند (یعنی این که یک موج نشانه جریان آب نیست). شما می توانید اثبات این حرف را با تماشا کردن حرکت سریع یک قایق بر روی آب که با یک موج بالا و پایین می رود ببینید.

اما آن چه که ما به صورت زنده از امواج زیبا اقیانوس می بینیم با ثبت آن در دوربین های دیجیتال چیز دیگری است.بنابراین برای اثبات این امر در این جا تصاویر بسیار زیبا و مهیج از امواج خروشان اقیانوس اثر عکاس جوان Warren Keelan را برای شما کاربر گرامی به نمایش گذاشته ایم.

لازم است بدانید که این عکاس جوان ، بزرگ شده سواحل جنوب شرق استرالیاست و از کودکی زیبایی های خیره کننده اقیانوس را دیده است ، کلن عکاس که این روزها عکس ها او از امواج زیبا اقیانوس مورد توجه خاص کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است از ۴ سال پیش که یک دوربین دیجیتال خریده است تصاویر شگفت انگیزی را از امواج خروشان و زیبای اقیانوس ثبت کرده است.

با هم در میهن پست تصاویری از امواج زیبا اقیانوس که توسط این عکاس خلاق به ثبت رسیده است را تماشا میکنیم.

 

منبع   pandawhale

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا