اجتماعیپزشکیپژوهشیپیشنهاد سردبیرعکس

بیماری نورو فیبرو ماتوز ، چهره زن تایلندی را به هم ریخت !

بیماری نورو فیبرو ماتوز ، یک بیماری ژنتیکی است که اعصاب و پوست را در مبتلایانش درگیر کرده و در این بیماری باعث می شود که تومورهای خوش‌خیم غیر سرطانی را در مسیر اعصاب به رشدی غیر طبیعی برساند تا جایی که این رشد موجب برور مشکلاتی در پوست و استخوان ها می‌شود. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

در این میان بیماری نورو فیبرو ماتوز ، چهره زن تایلندی را در حالی به هم ریخته است که چهره این زن سالمند دست فروش این روزها مورد توجه خاص رسانه ها و کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته ، که حتی تغییرات چهره او باعث شده است که به وی لقب وحشتناک‌ ترین مادربزرگ جهان را بدهند.

این زن تایلندی مبتلا به بیماری نورو فیبرو ماتوز 63 سال داشته و ویانگ بونمی نام دارد که به گفته خودش دارای دو نوه است و با دستفروشی زندگی اش را می گذارند.

وی این روزها و دلیل تشدید بیماری نورو فیبرو ماتوز در چهره اش با تغییرات عجیبی روبرو شده و چهره او به طور کلی تغییر کرده است ، طوری که چشمانش دیگر قابل رویت نیست و البته ویانگ بونمی با وجود اینکه شرایط بسیار سختی را تحمل می کند، حاضر به انجام عمل جراحی نیست چرا که امید به زنده بیرون آمدن از زیر تیغ ندارد.

با این حال این زن سالمند تایلندی با همین وضعیت دردناک با کنار آمدن با بیماری نورو فیبرو ماتوز خود ، روزگارش را از طریق دستفروشی در خیابان های تایلند می گذراند.

یکی از اهالی محلی که او در آن جا به کسب و کار مشغول است درباره چهره او به رسانه به گفته :

مدت زیادی هست که زن سالمند تایلندی را می شناسیم و در این مدت به نظر می رسد که هر روز صورت خانم بونمی در حال ذوب شدن است.

البته ویانگ بونمی در خصوص بیماری اش یعنی بیماری نورو فیبرو ماتوز  می‌گوید:

من زنده ام، نفس می کشم و کار می کنم و مدتهاست که مشغول دست و پنجه نرم کردن با این مشکل هستم اما واقعا چه تضمینی برای زنده ماندن زیر تیغ جراحان وجود دارد؟ پس این کار را انجام نخواهم داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا