Mihanpostپیشنهاد سردبیرعکسماشين

عکس های رولزرویس دون سیلور بولت بصورت رسمی منتشر شد

عکس های رولزرویس دون سیلور بولت در حالی بصورت رسمی منتشر شده که این خودرو دارای امکانات بی نظیری است. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

سرانجام بازی تیزری رولزرویس برای معرفی مدل سفارشی دون سیلور بولت Silver Bullet به پایان رسید و اولین تصاویر رسمی این خودرو منتشر شد. عکس های رولزرویس دون سیلور بولت

در تصاویر خودرویی را می‌بینیم که در جاده‌ای باز نزدیک دریاچه گرادا در ایتالیا می‌تازد. این اولین خودروی سفارش داده شده از سری کلکسیون رولزرویس است که تولید می‌شود. در کل تعداد ۵۰ دستگاه از خودروی موردبحث تولید خواهد شد و بنابراین دون روباز محصولی کمیاب‌تر از همیشه خواهد بود.

عکس های رولزرویس دون سیلور بولت

دون سیلور بولت از رنگ فوق متالیک نقره‌ای Brewster سود برده و بریتانیایی‌ها می‌گویند این رنگ ادای احترام به رنگ‌های شاخص گذشته تاریخ رولزرویس است.

عکس های رولزرویس دون سیلور بولت

خودروی موردبحث همچنین به کیت آئرودینامیک با تریم تیتانیومی مجهز شده و با این کار شاهد تبدیل دون چهار نفره به خودرویی دو نفره هستیم. همین کیت باعث شده پروفایل کلی دون ارتفاع بیشتری به خود گرفته و ظاهر دینامیک‌تری پیدا کند. همین طراحی باعث شده هوا با نرمی بیشتری از کابین عبور کرده و راننده راحتی بیشتری داشته باشد.

رولزرویس می‌گوید دون سیلور بولت روح و تجربه رانندگی یک رودستر کلاسیک را در کالبد خود داشته و ترکیبی عالی از رضایت و آرامش با حس فوق‌العاده آزادی را ارائه می‌کند.

عکس های رولزرویس دون سیلور بولت

دیگر جزئیات این خودرو عبارت‌اند از عناصر تیره بدنه، چراغ‌های جلوی مشکی و سپر جلوی جدید. رینگ‌ها نیز ظاهر پولیش خورده‌ای داشته و نواری نقره‌ای‌رنگ روی آن‌ها خودنمایی می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا