Mihanpostپیشنهاد سردبیرماشين

عکس های پیکاپ لوردزتاون انجورنس منتشر شدند

عکس های پیکاپ لوردزتاون انجورنس به چندی پیش منتشر شده و دارای ظاهری خارق العاده است. برای تماشای این تصاویر در ادامه با ما همراه شوید.

شرکت آمریکایی لوردزتاون موتورز تصاویری از داخل پیکاپ الکتریکی آیندهٔ خود که انجورنس (Endurance) نام دارد منتشر کرده است. جالب‌ترین ویژگی کابین این خودرو صفحه‌نمایش سه‌تایی آن است که شامل یک صفحه آمپر دیجیتالی، یک نشان‌دهندهٔ نمای کلی از وضعیت پیکاپ و یک نمایشگر سیستم اطلاعاتی-سرگرمی می‌شود. لوردزتاون فعلاً اندازهٔ این نمایشگرها را اعلام نکرده ولی در تصاویر می‌توان دید که نسبت گسترده‌ای دارند و در یک قاب فلزی قرار گرفته‌اند.

این نمایشگرها روی داشبوردی قرار گرفته‌اند که با پارچه پوشیده شده و در زیر آن‌ها هم دریچه‌های تهویهٔ مستطیل شکلی به چشم می‌خورد. صندلی‌های پارچه‌ای، غربیلک فرمان چرمی با دکمه‌های مشکی براق، کنترل‌های سادهٔ سیستم تهویه، یک شیفتر دوار روی کنسول مرکزی، دو نگه‌دارندهٔ لیوان و دستگیرهای روی ستون‌های A هم از دیگر ویژگی‌های کابین انجورنس هستند.

لوردزتاون علاوه بر انتشار تصاویر داخلی همچنین اعلام کرده که تاکنون ۴۰ هزار پیش سفارش برای انجورنس دریافت کرده است. این یعنی از زمان معرفی این پیکاپ در ماه ژوئن، پیش سفارش‌ها دو برابر شده است. موضوع مهم‌تر اینکه اگر همهٔ این پیش سفارش‌ها به خرید قطعی تبدیل شوند، حدود ۲ میلیون دلار درآمد برای لوردزتاون به همراه خواهد داشت.

انجورنس به چهار موتور الکتریکی درون چرخ‌ها مجهز است که مجموع خروجی آن‌ها ۶۰۰ اسب بخار قدرت است و پیکاپ را ظرف ۵.۵ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسانند. پیکاپ الکتریکی لوردزتاون همچنین با هر بار شارژ می‌تواند بیش از ۴۰۰ کیلومتر را طی کند. انجورنس که قرار است سال آینده تولید شود، می‌خواهد به اولین پیکاپ تجاری الکتریکی دنیا تبدیل شود. قیمت این ماشین هم بدون احتساب مشوق‌های دولتی از ۵۲,۵۰۰ دلار آغاز می‌شود.

باهم در میهن پست عکس های پیکاپ لوردزتاون انجورنس را تماشا خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا