Mihanpostپیشنهاد سردبیردیدنی هاهوا فضا

طرح مفهومی فضاپیمای مدرن کمپانی فراری ارائه شد + عکس

به گزارش میهن پست – اگر بخواهیم تعریفی امروزی از فضاپیما، کیهان‌پیما، سفینه فضایی یا کشتی فضایی ارائه دهیم باید بگوییم که فضاپیما وسیله نقلیه‌ای است که برای سفر در فضای بیرونی (فضا) ساخته شده‌ است که البته فضاپیماها بر دو نوع سرنشیندار و بی‌سرنشین برای اهداف گوناگونی از جمله ماموریت‌های مخابراتی، دیدبانی ماهواره‌ای کره زمین، هواشناسی، ناوبری، اکتشاف سیارات، گردشگری فضایی و شاید جنگ فضایی طراحی و ساخته می‌شوند.

و حالا در بین ناباوری “فلاویو مانزونی” مدیر طراحی فراری، یکی از نام های شناخته در این شرکت خوشنام ایتالیایی محسوب می شود. مردی که در پس طراحی خودروهایی همچون فراری FXX K و لافراری قرار داشته است با نگاهی به آینده طرح مفهومی جدید خود را در زمینه ای متفاوت از صنعت خودروسازی ارائه کرده است.

کنجکاوی ، نبوغ و استعداد فلاویو مانزونی به ارائه طرح مفهومی از یک فضاپیما منجر شده است. به گفته مانزونی، وی در تلاش برای ارائه چیزی بوده است که می تواند در آینده پرواز کند زیرا با گذشت زمان فضای موجود روی زمین کم و کمتر می شود.

قسمت جلو این فضاپیما وامدار نشانه هایی از طراحی ظاهری خودروهای فرمولا ۱ است که در خودروهای لافراری و FXX K دیده می شوند. به گفته مانزونی، وی در طراحی این فضاپیما تحت تاثیر فیلم هایی همچون بلید رانر، ۲۰۰۱: یک ادیسه فضایی و سریال فلش گوردون بوده است.

این طرح مفهومی می تواند نگاهی اجمالی به مسیر پیش روی شرکت فراری در آینده باشد.

منبع: diariomotor

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا