Mihanpostپیشنهاد سردبیردسته‌بندی نشدهورزشی

روزهای بد هواداران استقلال ، قلعه نویی و فوتبال پایتخت + عکس

به گزارش میهن پست – سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد شعارهایی که هواداران این تیم علیه وی سردادند و خواستار جدایی‌اش شدند گفت: تماشاگران حق دارند که این حرف ها را بزنند. اما نباید به بازیکنان انتقاد کنند چرا که آنها هرچه داشتند در زمین پیاده کردند. اگر هم ایرادی هست باید به من بگویند نه بازیکنان.

سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از شکست سنگین تیمش برابر تراکتورسازی گفت: از هواداران استقلال به خاطر این شکست عذرخواهی می کنم.

امیر قلعه‌نویی که پس از شکست ۴ بر یک عصر امروز یکشنبه تیمش برابر تراکتورسازی با خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی صحبت می‌کرد ضمن بیان این مطلب افزود: اول باید به خاطر این شکست از مردم عذرخواهی کنم. ضمن اینکه باید به تیم تراکتورسازی به خاطر این پیروزی تبریک بگویم.

وی در ارزیابی فنی‌اش از این دیدار گفت: ما در نیمه اول حاکم میدان بودیم و برخلاف روند بازی گل خوردیم. گل‌هایی خوردیم که معمولا تیم‌های دیگر نمی‌خورند. گل سومی که خوردیم کمر تیم را شکست.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد شعارهایی که هواداران این تیم علیه وی سردادند و خواستار جدایی‌اش شدند گفت: تماشاگران حق دارند که این حرف ها را بزنند. اما نباید به بازیکنان انتقاد کنند چرا که آنها هرچه داشتند در زمین پیاده کردند. اگر هم ایرادی هست باید به من بگویند نه بازیکنان.

قلعه‌نویی در ادامه ارزیابی فنی اش از این دیدار بازهم بر برتری فنی تیمش تاکید کرد و گفت: همه چیز در اختیار ما بود. خصوصا نیمه اول که به نظرم بهترین نمایش استقلال در لیگ امسال بود. تراکتورسازی پنج توپ آورد که چهارتای آن به گل تبدیل شد و یکی هم به تیر خورد. این هم از بدشانسی ماست!

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد دلیل تعویض بهنام برزای که در همان نیمه اول تعویض شد گفت: بهنام یک کارت زرد دریافت کرده بود و ترس ما از این بود که با دریافت کارت زرد دوم اخراج شود. جوانانی که ما در نیمه اول به میدان فرستادیم بسیار خوب بازی کردند اما تعویضی های ما خوب بازی نکردند.

امیر قلعه نویی
امیر قلعه نویی

امیر قلعه نویی در واکنش به این پرسش که چه بر سر استقلال آمده است که هم عنوان قهرمانی و هم سهمیه آسیا را از دست داد گفت: طبیعتا مسئولیت فنی بر عهده من است. ما باید هم خوب یارگیری می کردیم و هم در نیم فصل تیم را تقویت می کردیم اما شاید اشتباهاتی داشتیم و نتوانستیم خوب وظایفمان را انجام دهیم.

وی در پاسخ به این پرسش که به نظر می رسد با شرایط استقلال و پرسپولیس دربی جذابی را شاهد نخواهیم بود گفت: دربی همیشه برای هواداران جذاب است چرا که بازی استقلال و پرسپولیس شرایط خاص خودش را دارد.

سرمربی آبی‌های تهران در مورد مشکلاتی که به تیمش لطمه زد گفت: ما یکسری مشکلات درون خانوادگی داریم که اینها به ما لطمه زده است. خود ما هم باورمان نمی شود که این جایگاه را داشته باشیم. شاید در یارگیری‌ها من اشتباه کرده‌ام.

امیر قلعه‌نویی در مورد اینکه فصل آینده در استقلال خواهد ماند یا نه گفت: هنوز تکلیف خود استقلال مشخص نیست و باید در واگذاری تکلیفش مشخص شود. همین واگذاری به تیم ما لطمه زد. بازیکنان ما در این فصل کمترین دریافتی را داشته اند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه آیا بهتر نبود طالب‌لو را به جای فروزان به میدان می فرستادید گفت: اصولا تیم‌ها روی یک دروازه‌بان سرمایه‌گذاری می کنند. وحید را هم دوست دارم اما ایشان در راه‌آهن چند بازی انجام داد. خوشحالم که ایشان را به خانواده استقلال برگرداندم. ما روی یک دروازه‌بان سرمایه‌گذاری کردیم اما شاید هم اشتباه کرده باشیم.

قلعه‌نویی در مورد بی‌احترامی‌هایی که برخی بازیکنان جدا شده از استقلال به وی می‌کنند گفت: حتما مقصر من هستم. بازیکن رفته با باشگاه صحبت کرده و قرارداد بسته اما باشگاه نتوانسته پولش را بدهد و او هم رفته است. شما جای من بودید چکار می‌کردید؟ برای هر مربی و هر تیمی این اتفاقات می افتد. اما این کم لطفی است. استقلال پنج جام با من کسب کرده است. کدام باشگاه می‌آید با مربی‌اش که تیم را با این شرایط به دندان کشیده اینگونه رفتار می‌کند.

وی افزود: من هم می توانستم به خاطر مشکلات مالی استقلال را رها کنم و بروم. اما ماندیم و با این مشکلات تیم را تا اینجا رساندیم. ما نیم فصل باید مسلمان و کاوه رضایی را می گرفتیم اما به خاطر بی پولی این اتفاق نیفتاد. با این حال اگر نقصی وجود دارد از من است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا