Mihanpostپیشنهاد سردبیردسته‌بندی نشدهورزشی

اظهارنظر جواد نکونام در خصوص حضورش در باشگاه استقلال ؟

میهن پست – نکونام در مورد مشکلاتش برای پیوستن به استقلال پس از اعلام پرویز مظلومی گفت: من دو سال دیگر با اوساسونا قرارداد دارم، یکسال برای بازی کردن و سال بعدی برای مربیگری، جدا شدن از اوساسونا خودش پروسه بزرگی است که باید طی کنم و در صورت توافق به تهران بیایم. البته همه اینها در صورتی است که پیشنهادی مطرح شود و جلسه‌ای برگزار شود. به هر حال مثل همیشه باشم یا نباشم، برای استقلال، هواداران و پرویز مظلومی آرزوی موفقیت می‌کنم.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه آخر هفته با برگشت به تهران پای میز مذاکره می‌نشیند، گفت: از هواداران استقلال بابت حمایتشان برای برگشتنم به استقلال تشکر می‌کنم.جواد نکونام در مورد احتمال بازگشتش به استقلال گفت: در این رابطه باید بگویم هنوز با کسی صحبت نکرده‌ام، این خبر را هم در رسانه‌ها دیدم  و خودم هم منتظر روزهای آینده هستم، البته الان مسافرت هستم. انشالله به تهران که برگشتم باید ببینم چه سرنوشتی انتظارم را می‌کشد.

نکونام در مورد مشکلاتش برای پیوستن به استقلال پس از اعلام پرویز مظلومی گفت: من دو سال دیگر با اوساسونا قرارداد دارم، یکسال برای بازی کردن و سال بعدی برای مربیگری، جدا شدن از اوساسونا خودش پروسه بزرگی است که باید طی کنم و در صورت توافق به تهران بیایم. البته همه اینها در صورتی است که پیشنهادی مطرح شود و جلسه‌ای برگزار شود. به هر حال مثل همیشه باشم یا نباشم، برای استقلال، هواداران و پرویز مظلومی آرزوی موفقیت می‌کنم.

بازیکن سابق استقلال در مورد حمایت هواداران در فضای مجازی از بازگشت وی به استقلال گفت: هواداران استقلال بی‌نظیر هستند، از آنها تشکر می‌کنم و می‌دانم که وظیفه سنگینی در قبال آنها دارم. حمایت این هواداران مهمترین نکته‌ای است که بازیکنی مثل من نیاز دارد.

 وی در ادامه پیرامون شایعه پیشنهاد دو میلیاردی‌‌‌‌اش به باشگاه سایپا تاکید کرد: نه چنین خبری اصلا وجود نداشت، صحیح هم نیست که من در مورد آن حرف بزنم چون از پایه وجود نداشته است.

بازیکن پیشین تیم ملی ایران در مورد شایعه شرط گذاشتن برای باشگاه استقلال که نباید تیموریان را جذب کنند، گفت: من با هر کسی هم که مشکل داشته باشم با آندو ندارم، با او سالها در تیم ملی و استقلال بوده ایم، حتی اگر با کسی هم مشکل داشته باشم، برایش شرط نمی‌گذارم، همیشه کار خودم را انجام می‌دهم. خدایی که بالای سرم هست بهترین قاضی است و می داند که چنین تفکراتی نداشته و ندارم. این نکته هم به هر حال از پایه غلط است و من در مورد آن نیز حرفی ندارم.

منبع : مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا