گوناگون

فولاد از 28 خرداد استارت می‌زند/ پیش‌بینی دو اردوی داخلی و یک اردوی خارجی

حسین ابن قاسم سرپرست تیم فولاد خوزستان در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره برنامه آماده سازی این تیم اظهار کرد: تمرینات ما از روز 28 خرداد در اهواز آغاز می‌شود. سپس روز دوم تیرماه اولین اردوی داخلی را در یکی از شهرهای ایران برگزار می‌کنیم. طبق برنامه سرمربی تیم، دو اردوی داخلی و یک اردوی خارجی در کشور ترکیه برای تیم پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه اسکوچیچ قرار است 27 خرداد به ایران برگردد، درباره اقدامات فولاد در فصل نقل و انتقالات و جذب بازیکنان جدید تاکید کرد: ما هنوز تور را پهن نکرده‌ایم! اسکوچیچ هنوز فهرست بازیکنان مورد نظرش را به ما نداده ولی مهدی نوری، عباس محمدرضایی، چاوز، حسن جعفری و سعید سالارزاده بازیکنانی هستند که قرارداد یکساله با فولاد داشتند و جدایی‌شان از تیم ما قطعی است.

سرپرست تیم فوتبال فولاد همچنین درباره جدایی حسین فرکی از فولاد به رغم پافشاری و اصرار مسئولان باشگاه، تصریح کرد: خودم بارها گفته بودم که فرکی از اهواز ممنوع الخروج است ولی از حق وتوی فرکی غافل بودم! به هر حال ما حسین فرکی را دوست داریم و امیدواریم هر چه زودتر سلامتی کامل خود را به دست بیاورد.

ابن قاسم در پایان درباره ملاک‌ها و معیارهای انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی فولاد، گفت: علاوه بر مسائل فنی، موفقیت اسکوچیچ در ملوان و همچنین بی‌حاشیه بودنش از جمله معیارهای ما به حساب می‌آمد. امیدوارم وی بتواند در فولاد هم موفق باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا