گوناگون

دولت از سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری به صورت غیرمستقیم حمایت کند

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل قناعتی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ضرورتی ندارد که دولت به صورت مستقیم در بخش گردشگری سرمایه‌گذاری کند بلکه می‌تواند غیرمستقیم از سرمایه‌گذاری در این بخش حمایت کرده و برای سرمایه گذاران تسهیلات در نظر بگیرد.

وی ادامه داد: توجه به گردشگری بسیاری از مزیت ها را برای کشور به دنبال دارد و به عنوان نمونه از این رهگذر می‌توان اشتغالزایی را رونق داد همچنین رونق گردشگری می‌تواند تاثیر مستقیمی بر اقتصاد کشور داشته باشد.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به معماری اسلامی تصریح کرد: بسیاری از جذابیت‌های گردشگری کشورما مبتنی بر معماری ایرانی اسلامی است و اکنون پیشینه فرهنگی کشور در آثار و معماری که از گذشته به جا مانده مشخص است.

قناعتی تاکید کرد: امروز باید تلاش کرد تا پیشینه فرهنگی کشورمان را به خوبی به گردشگران معرفی کنیم زیرا این امر می‌تواند تاثیرات فرهنگی زیادی را به دنبال داشته باشد.

عضو شورای شهر تهران در خصوص حمایت دولت از بخش گردشگری عنوان کرد: ضرورتی ندارد که دولت به صورت مستقیم در بخش گردشگری سرمایه‌گذاری کند بلکه می‌تواند غیر مستقیم از سرمایه گذاری در این بخش حمایت کرده و برای سرمایه گذاران تسهیلات در نظر بگیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا