Mihanpostپیشنهاد سردبیرمعماریمعماری ملل

فروش قصر دیدنی و خاطره انگیری که لوکیشن فیلم صورت زخمی بود + عکس

میهن پست – علاقه مندان به فیلم گانگستری و کلاسیک صورت زخمی اگر بخشی از این فیلم  را فراموش کرده باشند اما این را به خوبی می‌دانند که لوکیشن فیلمبرداری این عمارت مجلل متعلق به تونی مونتانا، در میامی نبوده، و برخلاف تصور بیشتر علاقه مندان به سینما این فیلم در خانه‌ای زیبا و در مونتسیتوی کالیفرنیا فیلمبرداری شده است.
لازم است بدانید که این عمارت مجلل با مساحت بالغ بر ۹۰۰ متر مربع به عنوان بهشت کوچک شناخته شده و هم اکنون با قیمت ۱۲/۲۶ میلیون دلار، آماده فروش است. این در حالی‌ست که طبق یکی از اخبار مجله وال استریت، قیمت این خانه از میزان حقیقی آن به مراتب کمتر است.

جالب است بدانید که رابرت ریسکین این منزل مسکونی را با قیمت ۳۵ میلیون دلار به فروش گذاشته بود. وی معتقد بود میزان قیمت این خانه مجلل، نشانگر ارزش حقیقی آن در دنیاست.
اما در نگاه معمارانه و مهندسی این خانه با تم رومی طراحی و ساخته شده است به گونه ای که این بنای مجلل در سال ۱۹۰۰ توسط دفتر مهندسی opulent mansion طراحی شده و در ابتدا به‌صورت یک باغ استوایی بود. به مرور زمان، یکی از پر بازدیدترین مناطق و محلی برای برگزاری مراسم ازدواج ستاره فیلم‌های صامت« چارلی چاپلین و همسرش اونا اونیل » شد.

در توضیح بیشتر در خصوص این این عمارت باید گفت که این سازه دارای چهار اتاق خوابه مجلل و چهار حمام، پنج مینی حمام، اتاق گفت و گو  بزانتینی- کهنوعی سبک دکوراسیون رومی- با پاسیویی دلنواز به همراه چشم‌اندازهای زیبا از بازتاب نمای استخر آن است.

لازم است بدانید که فیلم صورت‌زخمی (Scarface) نام فیلمی است ساخت سال ۱۹۸۳ میلادی به کارگردانی برایان دی پالما٫ نویسندگی الیور استون و بازی آل پاچینو در کاراکتر تونی مونتانا. این فیلم به داستان زندگی تونی مونتانا می‌پردازد که یک پناهنده کوبایی است که به فلوریدا آمده است و چگونگی تبدیل مونتانا به گانگستر شماره یک میامی را به فیلم می‌کشد.

با هم در مجله اینترنتی میهن پست تصاویری از این عمارت زیبا، دیدنی و مجلل را تماشا می کنیم.

پوستر رسمی فیلم صورت‌زخمی

پوستر رسمی فیلم صورت‌زخمی

منبع: ibtimes

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا