Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیر

قیمت رنو کپچر هم افزایش یافت ، بازار داغ افزایش قیمت خودرو همچنان ادامه دارد

قیمت رنو کپچر هم افزایش یافت تا باز هم  بازار داغ افزایش قیمت خودرو همچنان روند صعودی خودر را یکی پس از دیگری طی نماید. که در این میان رنو کپچر هم از این قاعده مثتثنی نبوده و قیمت این خودرو کراس نیز طی روزهای اخیر افرایش چشم گیری داشته است.

رنو کپچر در حالی به‌ عنوان محصولی وارداتی در سبد ایران خودرو قرار دارد. که این خودروی کامپکت در ۲ تیپ مختلف، به قیمت ۱۳۰ و ۱۳۲ میلیون تومان پیش‌ فروش می‌شود که این روزها و در کنار سایر خودروهای وارداتی قیمت رنو کپچر نیز افزایش یافته است.

قیمت رنو کپچر

در این میان حدود یک ماه پیش بود که شاهد افزایش قیمت رنو کپچر از حدود قیمت ۱۱۰ میلیون به ۱۲۰ میلیون تومان بودیم، اما این محصول از روز شنبه ۵ اسفند ماه رسما به قیمت ۱۳۰ میلیون تومان فروخته می‌شود و در نسخ ه‌ی مجهز به گرم‌ کن صندلی‌ های جلو، ۱۳۲ میلیون تومان خواهد بود.

قیمت رنو کپچر

رنو کپچر وارد شده به ایران که اتفاقا یکی از خودروهای وارداتی مورد استقبال ایرانی ها بوده است، پیشرانه‌ ی توربوشارژ ۱.۲ لیتری به همراه دارد که قدرت ۱۲۰ اسب بخار و گشتاور ۱۹۰ نیوتن‌متر فراهم می‌کند. این مدل برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت، حدود ۱۱.۵ ثانیه زمان می‌برد و میانگین مصرف سوخت ۶ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر دارد.

قیمت رنو کپچر

سیستم ترمز ضدقفل (ABS)، توزیع متعادل نیروی ترمز (EBD)، ترمز کمکی در موارد اضطراری (EBA)، کنترل پایداری الکتریکی (ESP)،  حفظ خودرو در شیب (HSA) و ۴ کیسه‌ی هوا، مهم‌ترین امکانات ایمنی کپچر هستند. این خودرو همچنین با آپشن‌هایی مثل سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، چراغ‌های LED روز، سیستم تنظیم ارتفاع نور چراغ‌های جلو، سنسور اتوماتیک نور، آیینه‌های جانبی برقی و تاشونده، بدنه‌ی ۲ رنگ، غربیلک فرمان چرم، تودوزی چرم، رینگ آلومینیومی ۱۷ اینچ، سیستم استارت دکمه‌ای هوشمند، کروز کنترل و سیستم محدودکننده سرعت (Speed Limiter)، حالت رانندگی اقتصادی (ECO-MODE)، قابلیت تلسکوپی تنظیم فرمان، گرم‌کن صندلی‌های جلو و شیشه‌های عقب تیره، ارائه می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا