گوناگون

ماسکرانو: از هيچ تيمي نمي‌ترسيم

تيم ملي آرژانتين با برتري برابر هلند به فينال جام جهاني برزيل راه يافت.

خاوير ماسکرانو که در دقايق پاياني با يک تکل به موقع مانع از گل زدن روبن شد و به نوعي تيمش را به بازي برگرداند، پس از اين ديدار حساس در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: اگر اين تيم حداقل شايستگي يک چيز را داشت، صعود به فينال بود. ما تيم بسيار خوب و کاملي هستيم و برابر هلند بازي بسيار حساب‌شده‌اي به نمايش گذاشتيم. ما از هيچ تيمي نمي‌ترسيم و مي‌دانيم که يکشنبه بازي مرگ و زندگي برابر آلمان داريم.

ماسکرانو در ادامه گفت: فوتبال آرژانتين را به جايي رسانديم که شايستگي‌اش را داشت. ما قطعا با شايستگي به فينال جام جهاني رسيديم. اميدواريم که يکشنبه روز ما باشد و بتوانيم قهرماني در جام جهاني را به دست آوريم اما صرف نظر از هر نتيجه‌اي که در بازي فينال کسب شود من به اين بازيکنان آرژانتين افتخار مي‌کنم. ما سال‌ها آرزوي حضور در فينال جام جهاني را داشتيم تا بار ديگر آرژانتين در بالاترين عرصه فوتبال جهان حاضر باشد. باز هم دست همه هم‌تيمي‌هايم را مي‌فشارم که در اين ديدار با تمام توان برابر هلند ظاهر شدند.

مدافع تيم ملي آرژانتين در پايان درباره ضربات پنالتي با هلند گفت: قبل از بازي به هم گفتيم که هر چه در ضربات پنالتي رخ دهد را بپذيري و خوشحالم که شانس با ما يار بود و توانستيم در ضربات پنالتي به پيروزي برسيم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا