گوناگون

ماگات همچنان در فولام مي‌ماند

 فليکس ماگات تاکيد کرد حتي در صورت سقوط فولام به دسته اول فوتبال انگليس در فصل جاري، در فصل آينده باز هم اين تيم را هدايت خواهد کرد.

فولام فردا (شنبه) در شرايطي در خانه استوک سيتي به ميدان مي‌رود که هر نتيجه‌اي جز کسب پيروزي در اين بازي مي‌تواند منجر به سقوط سپيدپوشان به دسته اول فوتبال انگليس (چمپيونشيپ) شود. فولام که اشکان دژاگه، هافبک هجومي تيم ملي فوتبال ايران در آن توپ مي‌زند، در حال حاضر با 31 امتياز در رده نوزدهم جدول ليگ برتر قرار گرفته است و با ساندرلند رده هفدهمي يک امتياز فاصله دارد.

ماگات با اعتراف به اينکه بيم سقوط تيمش را دارد، اعلام کرد حتي در صورت رخ دادن اين اتفاق او دست از هدايت اشکان دژاگه و ياران او بر نخواهد داشت.

وي اظهار داشت: درباره آينده ذره‌اي ترديد ندارم. من به فولام آمده‌ام تا تيمي جديد بسازم. شرايط فولام را درک مي‌کنم و مي‌دانم اين تيم يک تيم فوق‌العاده است که در حال حاضر از برخي مشکلات رنج مي‌برد اما آکادمي جوانان آن بسيار خوب است. براي من ماندن در فولام بهترين و موفقيت‌آميزترين دستاورد است.

ماگات افزود: من هرگز به عنوان سرمربي شاهد سقوط تيمم به دسته پايين‌تر نبوده‌ام و نگرانم که اين اتفاق امسال رخ دهد. نمي‌دانم سقوط کردن چه حسي دارد. من هميشه آدم مضطربي بوده‌ام اما معتقدم اگر استرس نداشته باشيد نمي‌توانيد 100 درصد موفق باشيد.

ماگات در اواسط فصل جاري به جاي رنه مولنستين هدايت فولام را برعهده گرفت اما نتوانست انتظارات را برآورده کند و تيمش به شدت خطر سقوط را حس مي‌کند. پس از مصاف با استوک سيتي، شاگردان ماگات در هفته پاياني ليگ برتر انگليس ميزبان کريستال پالاس هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا