گوناگون

محرمی: پیروزی تیم‌ها بستگی به آمادگی جسمانی آنها دارد

مجتبی محرمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره ارزیابی‌اش از عملکرد تیم‌ها درمرحله یک چهارم نهایی گفت: تیم‌های صعود کننده به مرحله نیمه نهایی،‌ تیم‌هایی ریشه‌دار و استخوان‌دار هستند و با تجربه کافی که از بازی‌ها بدست آوردند همیشه پیروز مسابقات بودند. این‌ تیم‌ها بازی‌های خیلی سختی را در پیش رو خواهند داشت چراکه بارها با هم بازی کردند و هر کدام از تیم ها توانسته‌اند موفقیت‌هایی را کسب کند.

کارشناس فوتبال کشورمان در ادامه بیان کرد: تیم‌های حاضر در مرحله نیمه نهایی باید از لحاظ بدنی آماده باشند و بتوانند از موقعیت‌ها به خوبی استفاده کنند تا برنده این دیدارها باشند.

وی همچنین درباره بازی برزیل مقابل آلمان افزود: تیم ملی آلمان در جام‌های بزرگ همیشه ریشه‌دار بوده و توانسته عناوین بسیار زیادی را کسب کند.

محرمی اظهار داشت: تیم برزیل نیز با توجه به عملکرد خوبی که دارد می‌تواند در این دوره از مسابقات جام جهانی 2014 از میزبان بودنش برای پیروزی در این مسابقات استفاده کند و نتیجه را به نفع خود تمام کند ولی با توجه به بازیکنان مصدومی که دارد در این دیدار باید مناسب عمل کند و نگذارد ضربه‌ای به تیم وارد شود.

وی در ادامه بیان کرد: تیم آلمان و برزیل جزو تیم های موفق در جام جهانی2014 هستند و بازی خوب آنها در این بازی تعیین کننده برنده است.

محرمی درباره ارزیابی‌اش از بازی آرژانتین-هلند نیز افزود: تیم ملی هلند با برنامه‌ریزی کامل و کادر فنی خوب بالا آمده که بتواند پیروز این مسابقات باشد. تیم ملی آرژانتین نیز با بازیکنان خلاق و با تجربه تاکنون نتایج خوبی را بدست آورده است.

کارشناس فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: براین اساس بازی آرژانتین-هلند یک بازی جنجالی است چراکه جزو تیم‌های بزرگ و قدرتمند هستند و هر کدام از تیم‌ها باید از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کند تا بتواند برنده این بازی‌ها در مسابقات جام جهانی2014 باشد و به نظر من هر کدام از این تیم‌ها به تنهایی یک فینال هستند.

انتهای‌پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا