گوناگون

میراسماعیلی: تیم را برای بازی‌های آسیایی ترمیم می‌کنیم/ کادر فنی بزرگسالان تقویت می‌شود

آرش میراسماعیلی که هم اکنون در مغولستان است در گفتگو با خبرنگارورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تلاش جودوکاران ما در مسابقات جایزه بزرگ مغولستان خوب بود اما این تلاش کافی نیست.
بیشتر آنها مبارزه را در ثاینه پایانی واگذار کردند که این دلیل بر بی‌تجربگی و عدم خودباوری ورزشکاران ما است.

وی ادامه داد: در این مسابقات برخی نفرات در حد و اندازه خودشان ظاهر نشدند اما بعضی‌ها خوب جنگیدند اما باختند قاسمی‌نژاد روند مثبت خوبی را طی کرده و در مغولستان هم فوق‌العاده بود وی با چشمی آسیب دیده غیرت کرد و با کمی تلاش بیشتر می‌تواند یکی از بزرگاناین وزن باشد.

نایب رییس فدراسیون جودو درباره محجوب گفت: محجوب روند خوبی را نگذرانده و نوسانات زیادی دارد اگر بیشتر تلاش کند میزان موفقیتش بیشتر می‌شود. وی می‌توانست بهتر از این در مسابقات ظاهر شود.

میراسماعیلی با اشاره به نزدیک بودن زمان مسابقات آسیایی از ترمیم تیم ملی جودو خبر داد:‌ فرصت کمی تا بازی‌های آسیایی داریم روند برنامه‌هایمان مطلوب بوده و چیزی را برای تیم کم نگذاشتیم در تهران راجع به تک تک اوزان تصمیم‌گیری می‌کنیم و برای بعضی نفرات مسابقات مغولستان آخرین فرصت بود و در موردشان تجدیدنظر می‌کنیم در بعضی اوزان نفرات جدید را دعوت خواهیم کرد و تیم را برای بازیهای آسیایی اینچئون ترمیم می‌کنیم.

مدیر تیم‌های ملی فدراسیون جودو درباره کادر فنی خاطر نشان کرد: باید تلاش و کوششمان را برای موفقیت دو چندان کنیم کادر بزرگسالان را تقویت خواهیم کرد ضمن اینکه با ورود مربیان کره‌ای به ایران از آنها هم کمک می‌گیریم از همین جا اعلام می‌کنم هر کس که می‌تواند در هر جا به تیم ملی کمک کند دستش را می‌فشاریم و از وی کمک خواهیم گرفت پتانسیل ما همین است باید بهره‌وری بیشتری از این پتانسیل داشته باشیم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا