آثار تاریخی

«محمد مهدي» با هزاران اميد و آرزو جان داد

پسر بچه‌اي سه‌شنبه شب در بوستان جلالي دچار برق گرفتگي شد و قبل از رسيدن به بيمارستان جان خود را از دست داد.

به گزارش مردم سالاری، سرهنگ حسين دلاور رئيس کلانتري 115 رازي در تشريح جزئيات خبر فوق گفت: ساعت 10:20 دقيقه سه‌شنبه شب بنابر اعلام مرکز فوريت‌هاي پليسي تهران بزگ مبني بر برق گرفتگي پسربچه‌اي در بوستان جلالي ماموران کلانتري، عوامل شهرداري و اورژانس جهت بررسي موضوع سريعا در محل حاضر شدند.

سرهنگ دلاور افزود: ماموران پس از حضور در محل طي بررسي‌هاي پليسي و بنا بر اظهارات عوامل آتش نشاني که دقايقي قبل از ماموران در محل حاضر شده بودند،‌ دريافتند پسر بچه‌اي حدودا 10 ساله به هويت «محمد مهدي» دچار برق گرفتگي شده و توسط عوامل آتش نشاني به بيمارستان کودک شهيد فهميده منتقل که در حين انتقال جان خود را از دست مي‌دهد.

وي با اشاره به اينکه در تحقيقات پليسي مشخص شد در بوستان کوچک جلالي در حاشيه بزرگراه نواب در ضلع غربي اين بوستان در داخل فضاي سبز حوضچه تزئيني به ابعاد يک متر عرض و يک متر عمق وجود دارد که دو رشته سيم برق فاقد روکش و عايق درون آن رها شده، ‌تصريح کرد: هنگامي «محمد مهدي» به درون اين حوضچه که تا حدودي از آب پرشده بود، مي‌رود ناگهان دچار برق گرفتگي شده و و طرز دلخراشي جان خود را از دست مي‌دهد. رئيس کلانتري رازي اظهار داشت : در تحقيق از همبازيان اين نوجوان ماموران دريافتند زماني که «محمد مهدي» قصد داشت تا توپ فوتبالي را که حين بازي داخل حوضچه افتاده بود، بيرون بياورد دچار برق گرفتگي شده و قبل از رسيدن به بيمارستان فوت مي‌کند.

سرهنگ حسين دلاور خاطرنشان کرد: دراين رابطه با بازپرس ويژه قتل تماس حاصل شد که مقرر شد پرونده‌اي در اين ضمينه تشکيل و جسد به پزشکي قانوني جهت تعيين علت تامه مرگ فرستاده شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا