گوناگون

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی: 15 هزار مددجو وام اشتغال دریافت می کنند

81232819 5815242

به گزارش ایرنا، ˈعلی اصغر حاجی نقیˈ روز پنجشنبه در مراسم افتتاح بازار تولیدات مددجویان شهرستان مه ولات افزود: سال گذشته 10 هزار و 500 فقره وام اشتغال به نیازمندان زیرپوشش این نهاد پرداخت شد.

وی گفت: برای هر یک از طرح های خود اشتغالی مددجویان 50 الی 150 میلیون ریال وام تعلق گرفت که در هر طرح زمینه اشتغال دست کم دو نفر فراهم شد.

وی اظهار کرد: شناسایی افراد نیازمند و توانمندی های این افراد، آموزش برای اشتغال مناسب، نظارت و ارزیابی در حین کار و بر طرف کردن مشکلات آنها از مباحث مهم مورد توجه کمیته امداد امام خمینی (ره) در خراسان رضوی است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) مه ولات نیز در این مراسم گفت: سال گذشته برای مددجویان این نهاد 389 فقره وام اشتغال پرداخت شد.

ˈمحمدرضا حسین پورˈ با اشاره به افتتاح بازار تولیدات مددجویان مه ولات، افزود: در این بازار پنج باب مغازه توسط یک خیر به صورت رایگان به مدت یک سال تحویل مددجویان زن سرپرست خانوار روستایی قرار داده شد تا محصولات پوشاک را در آن به فروش برسانند.

وی گفت: خیرین شهرستان مه ولات همچنین 800 میلیون ریال برای تهیه سبد غذایی و پذیرایی از مددجویان در ماه مبارک رمضان اهدا کردند./2

2691 /664

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا