گوناگون

مدیریت خدمات شهری گلبهار از ناحیه شرکت عمران در حال واگذاری به شهرداری است

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم نظري صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه  مدیریت خدمات شهر از ناحیه شرکت عمران در حال واگذاری به شهرداری است بخشی از امور واگذار و مابقی در حال انتقال است و  شورا کمال دقت را در سیر تحویل و تحول دارد و جهت پیگیری مشکلات محلات شورا با حضور در محلات و جلسات مشترک و پرسش و پاسخ در حال بررسی و پیگیری امور شهری است.

رئيس شوراي اسلامي شهر گلبهار گفت:  از همه دستگاههای اجرایی و خدمات رسان شهر انتظار می رود در پیگیری و انجام وظایف قانونی خود مدیریت جهادی داشته و از هیچ  تلاشی جهت کاهش مشکلات شهر غافل نباشند.

وي با اشاره به اینکه شورا از پایگاه وجایگاه رفیعی برخوردار است و مهمترین اصول اجتماعی اسلام اصل شورا و مشاوره است افزود: که این نهاد در این شهر برای اولین بار شکل گرفته که همه اعضا  باتفاق شهردار انتخابی با عزم ملی و مدیریت جهادی در تحقق خواسته های بحق مردم از هیچ تلاشی غافل نخواهند بود.

وي ادامه داد: در این راستا تاکنون قدمهای موثری را برداشته و در حال پیگیری امور شهر و شهروندان طبق قانون و بر اساس آنچه قانون تعین کرده است.

وی افزود: اصل شورا در منابع اسلامی با دقت و اهمیت خاصی مطرح و در سیره پیامبر اکرم(ص) و پیشوایان بزرگ اسلام یکی از ارکان تصمیم گیری امور کشور بحساب به طوری که می توان گفت «نهاد شورا» ستون فقرات نظام اسلامی و شیوه ای اجتناب ناپذیر در مدیریت جامعه اسلامی و جامعه بشری است و با توجه به  قوانین موجود وظیفه اصلی شورا اسلامی شهر صیانت از حقوق شهروندی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا