گوناگون

ساماندهی میدان آزادی کرمانشاه در دست اقدام است

خسرو زرافشانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: یکی از دغدغه های خاطری اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه معضلات اجتمایی حاشیه میدان آزادی است و یکی از برنامه هایی که در دستور کار این شورا قرار دارد اصلاح این منطقه مهم است.

وی خاطرنشان کرد: میدان آزادی به نوعی پیشانی شهر کرمانشاه به حساب می آید اما متاسفانه شاهد وجود ناهنجاری هایی در آن هستیم که به هیچ عنوان در شان مردم این شهر نیست.

زرافشانی با بیان اینکه ساماندهی میدان آزادی کرمانشاه از آغاز به کار شورای چهارم در دستور کار اعضای آن قرار داشت، خاطرنشان کرد: اجرای پروژه منوریل سبب شد مقداری این برنامه به تاخیر بیفتد و پس از آن نیز بحث تغییر کاربری منوریل به قطار سبک شهری مطرح شد و همین نیز باعث شد فعلا اجرای کار ساماندهی به تعویق بیفتد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه یادآور شد: در حال حاضر منتظر روشن شدن وضعیت نهایی قطار شهری کرمانشاه هستیم چرا که یکی از ایستگاه های پرترافیک آن همین میدان آزادی است تا پس از آن به اصلاح ساختار و ساماندهی آن بپردازیم.

وی در پایان گفت: ساماندهی میدان آزادی قرار است با همکاری شورای اسلامی شهر، نیروی انتظامی و شورای تامین استان انجام شود و قطعا تاثیر زیادی در کاهش بزهکاری و انواع جرائم خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا