گوناگون

مراسم بزرگداشت و تجلیل از مقام شامخ معلم و استاد

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، مراسم بزرگداشت و تجلیل از مقام شامخ معلم و استاد همزمان با سالروز میلاد حضرت امام محمد باقر(ع) در دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار شد.  
 
در این مراسم امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» فرمانده نیروی زمینی ارتش، سردار «حسین سلامی» جانشین فرمانده کل سپاه، «حسین مظفر» نماینده مجلس و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، «ابراهیم حسن بیگی» رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی، امیردریادار «فریبرز قادر پناه» جانشین ریاست دانشگاه عالی دفاع ملی و دکتر «حافظ‌ نیا» استاد دانشگاه تربیت مدرس و جغرافیای سیاسی حضور داشتند.
 
در این مراسم امیردریادار فریبرز قادر پناه جانشین ریاست دانشگاه عالی دفاع ملی با عرض تبریک میلاد حضرت امام محمد باقر و 12 اردیبهشت سالروز شهادت استاد و فیلسوف فرزانه آیت‌الله مرتضی مطهری و روز معلم گفت: در چنین روزی و در این مکان مقدس گرامی داشت یاد و خاطره غافله سالار معلمان شهید فیلسوف فرزانه آیت‌الله مرتضی مطهری (ره) بهانه‌ای است برای ارج نهادن به تلاش بی‌دریغ استادان دانشگاه عالی دفاع ملی که در راه تربیت و تعلیم فرماندهان و مدیران کشور می‌کوشند.  
 
هم چنین سرهنگ محمد عزیزی نماینده دانشجویان دانشگاه عالی دفاع ملی متنی را برای تقدیر از اساتید قرائت کرد که در پایان مراسم تندیس دانشگاه عالی دفاع ملی به اعضای هیئت علمی این دانشگاه و اساتید نمونه سرلشکر غلامعلی رشید سرلشکر محمدحسین باقری افشردی، سردار حسین سلامی، سردار عباس چاردوری، ابراهیم محمودزاده، حسین حسینی، غلامرضا گودرزی و هم چنین حسین مظفر نماینده مجلس شورای اسلامی و حجت‌الاسلام و المسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه اهدا شد.
 
در این مراسم حسین مظفر نماینده مجلس و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به ایراد سخنرانی درباره اهمیت نظام تعلیم و تربیت و پرورش همه بعدی انسان‌ها برای حاضرین پرداخت.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا