گوناگون

مردم با چشیدن شیرینی وقف به سمت آن گرایش پیدا می کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین سلیمی، نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی در دیدار با سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دلیجان بر گسترش وقف در سطح جامعه تأکید کرد و گفت: این مهم می تواند زمینه ساز ترویج فرهنگ دینی و ارزش های الهی شود.

وی افزود: افراد برای کارکردن در اوقاف باید مسئولیت و تعهد بالایی داشته باشند و رعایت امانت در عمل به نیت واقف را همواره مورد توجه قرار دهند چراکه این مهم وظیفه ای خطیر برای آنها محسوب می شود.

سلیمی ادامه داد: مردم باید شیرینی وقف را احساس کنند تا نسبت به این فریضه الهی اهتمام جدی داشته باشند و این مهم از طریق عمل به نیت واقف و اطلاع رسانی فعالیتهای صورت گرفته فراهم می شود.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی در ادامه تعامل با خیرین جهت ساخت و ساز در بقاع متبرکه و نشست با آنها را مورد تاکید قرار داد و خواستار حضور سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دلیجان در بین مردم و مساجد شد و گفت: باید با مردم ارتباط برقرار و سخنان آنها را گوش کرد چرا که این امر راه حل مناسبی برای حل مشکلات و زمینه مشارکت مردم را به دنبال دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا