Mihanpostسینمافرهنگی

مردی که در سینمای ایران دنبال مسیح می گشت ؟

میهن پست – کار کردن با امیرحسین ثقفی به لحاظ حساسیت و دقت بالایی که در کار داشت بسیار سخت و البته لذت بخش بود. ناگفته نماند که ثقفی کارگردان سخت گیری است و به دلیل همین ویژگی ذاتی که دارد به ساخت یک فیلم خوب در مرحله فیلمنامه، خوب فکر می‌کند.

محمود نظرعلیان بازیگر فیلم سینمایی «مردی که اسب شد» معتقد است بازی در نقش «مسیح» موقعیتی بوده که سالها در سینمای ایران به دنبال آن بوده و تاکید کرد که از همکاری با امیرحسین ثقفی راضی است.محمود نظرعلیان بازیگر سینمای ایران که این روزها فیلم «مردی که اسب شد» به کارگردانی امیرحسین ثقفی را در گروه سینمایی «هنر و تجربه» روی پرده دارد با بیان این مطلب درباره کران این فیلم به خبرنگار مهر گفت: فیلم سینمایی «مردی که اسب شد» از سخت‌ترین پروژه‌هایی بوده که بازی کرده‌ام و به جرات می‌گویم جدا از سخت بودن بازی در نقش «مسیح»، سالها بود که منتظر چنین موقعیتی در سینمای ایران بودم و همه تلاش خود را به خرج دادم تا «مسیح» را آنگونه که باید از آب در آوردم.

وی ادامه داد: کار کردن با امیرحسین ثقفی به لحاظ حساسیت و دقت بالایی که در کار داشت بسیار سخت و البته لذت بخش بود. ناگفته نماند که ثقفی کارگردان سخت گیری است و به دلیل همین ویژگی ذاتی که دارد به ساخت یک فیلم خوب در مرحله فیلمنامه، خوب فکر می‌کند.

نظرعلیان در ادامه صحبت های خود با اشاره به بازی در فیلم «آفتاب پرست» گفت: بعد از بازی در فیلم «مردی که اسب شد»، در فیلم داستانی «آفتاب پرست» به کارگردانی علی‌محمد قاسمی بازی کرده ام.

وی افزود: علی‌محمد قاسمی از جمله مستندسازان شناخته شده در سینمای ایران است و با فیلم «آفتاب پرست» نخستین تجربه کارگردانی در عرصه سینمای بلند داستانی را کسب می کند و من هم در این فیلم سینمایی بازی کرده ام.

این بازیگر در پایان با اشاره به موضوع فیلم «آفتاب پرست» گفت: این فیلم سینمایی زندگی برخی افراد در شرایط سخت را به تصویر می کشد و علی‌محمد قاسمی دست روی سوژه ای گذاشته که کمتر در سینمای ایران کار شده است و نقش من در این فیلم سخت و پر زحمت بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا