Mihanpostاجتماعیپیشنهاد سردبیر

نگاهی به زندگی خصوصی و عاشقانه ۲ مرد ۴ همسره + عکس

میهن پست – دنیای امروز اگر چه در بیشتر نقاط دنیا دو همسری برای مردان تا حدی مرسوم است اما این که یک مرد همزمان ۴ زن را به عنوان همسر خود برگزیند نه تنها چندان رایج و منطقی نیست بلکه موانعی قانونی حمایت از خانواده در برخی از کشورها نیز همانند سدی مقابل انجام آن قرار گرفته است.

ما در این پست شما را با دو مرد یکی آمریکایی و تا حدودی مشهور و دیگری آفریقایی و گمنام آشنا می کنیم که همزمان با ۴ همسر زندگی خوشبختی را سپری می کنند.

ابتدا شما را با میلتون امِبِلی آشنا می کنیم ،وی اهالی افریقای جنوبی است و در سال گذشته اقدامی بی سابقه با برگزاری مراسمی همزمان با چهار دختر ازدواج کرد.امِبِلی سه سال برای فراهم کردن مقدمات این ازدواج در تلاش بوده و به مناسبت این ازدواج سی و سه راس گاو به خانواده های همسران خود هدیه داد.

البته لازم است بدانید که جاکوب زوما رئیس جمهور افریقای جنوبی نیز که از قوم زولوهاست سه همسر دارد. بنابراین چند همسری که برای مردان در فرهنگ زولو در منطقه کوازولو ناتال افریقای جنوبی قانونی است شامل برگزاری مراسم ازدواج با لباس های سفید و مراسم سنتی است.

البته در چند همسری در آفریقای جنوبی فقط زن نخست از لحاظ قانونی به رسمیت شناخته می شود و او معمولا از زنان دیگر قدرت و اختیارات بیشتری دارد و به طور سنتی وی مسئولیت در کنار هم نگه داشتن خانواده را بر عهده دارد.

***

و اما در دومین مورد که در رسانه های و شبکه های اجتماعی دنیا نیز سر و صدای زیادی به پا کرد مربوط به کودی براون Kody Brown مرد ۴۶ ساله ایست که در آمریکا ۴ همسر اختیار کرده است.

کودی هنرپیشه مشهور آمریکایی است و با چهار زن و ۱۷ فرزند خود زیر یک سقف زندگی می‌کند،اگر چه با انتقاد اخیر رسانه ها مبنی بر غیر قانونی بودن این ازدواج، براون را مجبور به ارائه دادخواستی برای لغو قانون ممنوعیت چند همسری در آمریکا شده است.

بد نیست بدانید که همسر اول او مری Meri نام دارد و ۴۴ ساله است. آنها در سال ۱۹۹۰ ازدواج کردند.همسر دوم کودی براون, جانل Janelle نام دارد و ۴۵ ساله است. آنها در سال ۱۹۹۳ ازدواج کردند.
همسر سوم این مرد ۴۲ ساله بوده و کریستین Christine نام دارد و در سال ۱۹۹۴ ازدواج کرده اند.
همسر چهارم و آخرین همسر او ۳۶ ساله بوده و رابین Robyn نام دارد که در سال ۲۰۱۰ ازدواج کردند.
از آنجایی که چند همسری در کشور آمریکا غیر قانونی می باشد, تنها ازدواج رسمی این بازیگر نه جندان مشهور، ازدواج با همسر اولش بود که تا سال ۲۰۱۴ ادامه داشت و پس از آن همسر قانونی او, آخرین همسرش می باشد.

وی در سیال جاری ۲۰۱۵ به تازگی فعالیت هایی را آغاز کرده است تا بتواند قانون ممنوعیت چند همسری را لغو کند.

منبع: bullfax  

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا