Mihanpostاجتماعیپیشنهاد سردبیر

نگاه جالب و تاثیرگذار کاریکاتوریست‌ها به غرق شدن کودک مهاجر سوری + عکس

میهن پست – اگر اخبار خبرگزاری ها را در مورد وقایع سوریه دنبال کرده باشید حتما تصویر غم انگیز جسد یک کودک مهاجر سوری که امواج آب آن را به ساحل شهر بدروم ترکیه آورده است را مشاهده کرده اید.

همان گونه که شاهد هستید ، درست روز چهارشنبه ۲ سپتامبر بود که اکثر خبرگزاری های دنیا ،عکس مربوط به جنازه یک پسر بچه ۳ ساله کورد مهاجر سوری به نام “آیلان” از شهر جنگ زده “کوبانی” را نشان دادند که در ساحل بدروم ترکیه به خواب ابدی فرو رفته و یک مامور گارد مرزی بالای سر او ایستاده است، کودکی که برادر ۵ ساله مادرش را نیز در این حادثه از دست داده است.

لازم است بدانید که در هفته های اخیر موج هزاران نفری از مهاجران سوری روانه اروپا شده اند و کشورهای اروپایی درباره نحوه مقابله با این موج گسترده انسانی به تکاپو افتاده اند.

مهاجران کوردی که بیشتر از طریق قایق از شهرهای ساحلی ترکیه در دریای اژه راهی جزایر یونان می شوند تا از آنجا و از طریق بالکان به کشورهای آلمان و اتریش رفته و درخواست پناهندگی کنند.

و حالا کاریکاتوریست های تمامی دنیا موضوع غم انگیز غرق شدن کودک سوری را با عصبانیت هر چه تمامتر دستمایه و سوژه روز خود قرار داده اند.

با هم در میهن پست تصاویری از این حادثه غم انگیز را که توسط کاریکاتوریسیت ها به شیوه های مختلفی طرح و به نمایش در آمده اند را تماشا می کنیم…

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا