Mihanpostاینترنتپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوریکامپیوتر

مشکل فنی در فیس بوک مارک زاکربرگ را فوت شده نشان داد !

مشکل فنی در فیس بوک مارک زاکربرگ را فوت شده نشان داد . چند هفته ای است که فیس بوک برای حذف اکانت هایی که صاحل آنها فوت شده هستند در حال انجام ویرایش هایی روی این سایت است . اما روز گذشته یک مشکل فنی بزرگ روی این شبکه اجتماعی باعث شد روی اکانت بسیاری از کاربران آن برچسب مرده پدیدار شود . برای مشاهده توضیحات بیشتر در ادامه با میهن پست همراه باشید .

این مشکل فنی در فیس بوک کاری کرد که بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی محبوب مجبور شوند برای اثبات زنده بودن خود پست ها و پیام هایی را برای دوستان خود ارسال کنند . برخی از کاربران حتی برای دوستانشان پیام های تسلیت نیز ارسال کردند . اما شرکت فیس بوک خیلی زود طی بیانیه ای از مردم بابت بروز این مشکل عذر خواهی کرد و ایراد فنی به وجود آمده را رفع کرد .

در این بیانیه رسمی از طرف فیس بوک آمده است :

امیدواریم آدم هایی که مارک را دوست دارند با دیدن پیام هایی که دیگران برای بزرگداشت او پست می کنند تسلی پیدا کنند.

مشکل فنی در فیس بوک مارک زاکربرگ را فوت شده نشان داد

همانطور که گفته شد این پیغام روی صفحه شخصی مارک زاکر برگ موسس فیس بوک نیز آمد و او را به عنوان یک فرد فوت شده نشان داد . فیس بوک در سال ۲۰۱۵ با بررسی اکانت های بدون استفاده به این نتیجه رسید که بسیاری از آنها مربوط به کاربرانی هستند که فوت شده اند و به همین خاطر صفحه ویژه بزرگداشت را راه انداخت . در این صفحه اعضای خانواده فرد فوت شده می توانند دسترسی محدودی به اکانت او داشته باشند.

البته باید بدانید که در این شبکه اجتماعی می توانید برای اکانت فیس بوک خود پس از مرگ وصیتی داشته باشید . بطور مثال می توانید اعلام کنید پس از مرگ اکانت شما تبدیل به یک صفحه یادبود شده و تا همیشه باقی بماند و یا اینکه بصورت کامل آن را حذف کنید .

منبع : bbc

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا