Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوریموبایل و تبلتنرم افزار موبایل و تبلت

قابلیت مکالمه تصویری به پیام رسان واتس‌اپ اضافه شد + عکس

قابلیت مکالمه تصویری در حالی به پیام رسان واتس‌اپ اضافه شد که تا چند روز گذشته این ویژگی بصورت کاملا عمومی و برای تمامی کاربران این نرم افزار پیام رسان مهیا نشده بود اما حالا این اپلیکیشن محبوب که بسیاری از ویژگی های جدید را با تاخیر های بسیار زیاد نسبت به دیگر رقیبان ارائه می کند حالا بالاخره ویژگی تماس تصویری را اضاضه کرد . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با میهن پست همراه باشید .

نرم افزار پیام رسان واتس‌اپ در ابتدا سال ۲۰۰۹ برای سیستم عامل اندروید عرضه شد . در اولین نسخه از این نرم افزار تنها امکان چت و گفتگو بصورت دو طرفه وجود داشت و خبری از چت گروهی در آن نبود در حالی که در همان زمان نرم افزار هایی مانند نیمباز وجود داشت که ویژگی های بسیار بیشتری نسبت به واتس‌اپ داشت اما بنظر می رسد بخت واتس‌اپ با این تاخیر های بسیار طولانی در ارائه ویژگی های جدید بسیار بیشتر از نرم افزار های مشابه اش است .

دو سال طول کشید تا این اپلیکیشن قابلیت چت گروهی را اضافه کند سپس فیس بوک  در سال ۲۰۱۴ واتس‌اپ را بصورت کلی از آن خود کرد . از ابتدای تاسیس این اپلیکیشن شش سال طول کشید تا تماس صوتی به آن اضافه شود و حالا هم بالاخره تماس تصویری اضافه شد .اما  این ویژگی چند سالی است که در نرم افزار هایی مانند فیس تایم ، اسکایپ و حتی فیسبوک مسنجر هم وجود دارد .

قابیلت مکالمه تصویری به واتس‌اپ اضافه شد

قابیلت مکالمه تصویری در واتس‌اپ تفاوت چندانی با این ویژگی در نرم افزار های مذکور ندارد . با شروع مکالمه تصویری نمایی از چهره دو طرف روی صفحه ظاهر شده و دکمه ای برای تغییر دوربین از جلو به پشت و همچنین چند گزینه کنترلی معمولی در آن وجود دارد .

گفته می شود طبق آمار تعداد زیادی از کاربران واتس‌اپ به اینترنت پر سرعت برای استفاده از این ویژگی دسترسی ندارند اما در مجموع این یک اقدام مثبت برای پیشرفت در واتس‌اپ محصوب می شود .

فیس بوک قصد دارد در اقدام بعدی داده های ارتباطی کاربران در فیس بوک را با واتس‌اپ ترکیب کرده و این پلتفرم گفتگوی رایگان را پول ساز کند .

منبع : engadget

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا