Mihanpostپیشنهاد سردبیردکوراسیون

ساخت میزهای چوبی لوکس با برش‌های هندسی خلاقانه + عکس

میهن پست – امروزه استفاده از چوب در همه زوایای زندگی ما به عنوان وسیله ای مهم و ارزشمند توانسته است بخش عظیمی از نیازهای ما را به واسطه های مختلف برآورده و در بروز استعداد های خیلی از هنرمندان به واسطه انعطاف پذیری بیشتر و ارزان بودنش کمک شایانی کرده و سهم مهمی در خلق آثار مختلف به ویژه آثار هنری داشته باشد.به گونه ای که سالانه توسط آثار هنری زیادی تولید می شود.

در این میان یک هنرمند و طراح هلندی بنام رابرت ون با خلاقیت هرچه تمامتر  و با برش‌هایی خلاقانه و  هندسی بر روی تخته های چوبی دست به ساخت یک سری میز لوکس و تزئینی زده است که این کار خلاقانه وی همواره و همانند کارهای قبلی‌اش مورد توجه شبکه های اجتماعی و طرفداران این سبک از کار با جوب قرار گرفته است.

نکته قابل توجه در آثار رابرت ون ، که باعث شده است کارش با سایر هنرمندان فعال در حوزه صنایع چوبی متمایز باشد، این است که وی برای ساخت آثار مورد نظرش که از طریق برش تخته های چوب بامبو انجام می شود مثلا ساختار میز را بدون استفاده از چوب های دیگری شکل داده و اجزاء کارش را فقط از درون تخته – الوار – مورد نظر در می آورد.

کار این هنرمند که ساختاری هندسی و خلاقانه در پشت آن دیده می شود نه تنها نشان دهنده هوش بالای رابرت است بلکه فهم هندسه توسط این هنرمند در خلق آثارش را بیان می‌کند.

با هم در میهن پست کارهای زیبایی از این هنرمند را تماشا می کنیم…

منبع: ignant

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا