Mihanpostپیشنهاد سردبیردکوراسیون

خلاقیت معماران آلمانی در ساخت میزی انعطاف‌پذیر برای لپ تاپ + عکس

میهن پست  – امروزه به دلیل حضور بیشتر اجتماعات انسانی در محیط ‌های کوچک آپارتمان‌های مسکونی، اداری و یا تجاری، کمبود فضای داخلی برای چیدمان وسایل مورد نیاز همواره به عنوان چالشی مهم ذهن تمامی مالکین ، مستاجران ، معماران و بخصوص طراحان داحلی را به خود مشغول کرده است.

در این میان موضوعی که ذهن بیشتر افراد را درگیر می کند در دسترس بودن وسایل الکترونیکی شخصی همانند ، تلفن همراه ، تبلت و مهمتر از همه لپ تاپ است که فرد برای استفاه‌های کاری و شخصی همواره باید محلی امن و راحت همچون میز را برای آن بیابد، محلی که پیدا کردن آن برای افراد در فضاهای کوچک آپارتمان محیط کار و یا منزل همواره کابوسی استرس‌آور و نگران کننده است.

مشکلی که یک تیم طراحی و معماری آلمانی توانسته است نه تنها راه حلی مناسب برای آن پیدا کند، بلکه طرح به اجرا درآمده این تیم نیز مورد استقبال خاص مردم و سرمایه گذاران قرار گرفته است.

این تیم طراحی که با نام AZ معروف است طبق آن چه را که در تصاویر می‌بینید یک میز مبله، زیبا، انعطاف پذیر و مهمتر از همه سبک ، کوچک و قابل حمل را طراحی و و در رنگ های مختلف ساخته است که نه تنها توانسته اند مشکل استفاده از میزهای بزرگ را برای محیط های کوچک و فضاهای داخلی ناموزون حل کنند بلکه شرایط را برای فرد استفاده کننده به جهت انتقال میز کار خود به هرگوشه از اتاق و یا لابی با کمترین دردسر مهیا کند.

اگر چه ساخت چنین ایده ای بسیار ساده و ارزان تمام می شود اما این میز زیبا و کارآمد دارای یک لامپ ال ای دی، سیم برق و فقل خاصی است که تا به حال نمونه‌ای مشابه از آن در بازار دیده نشده است.

با هم تصاویری از این میز زیبا و خلاقانه را در میهن پست تماشا می کنیم…

منبع: designboom

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا