گوناگون

نابودی شیوه کار سنتی در اداره‌ها

 نتایج یک مطالعه نشان می‏‌دهد پشت‏‌میزنشینی و شیوه سنتی کار در اداره‌ها در حال از بین رفتن است و گسترش استفاده از فناوری‏‌های همراه محیط کارِ پویاتری به وجود خواهد آورد.

به گزارش دنیای اقتصاد به نقل از وب‏سایتcio، شرکت آروبا نت‏وُرک (Aruba Network) با انجام مطالعه‏‌ای در میان هزارنفر از متخصصان آی‌تی در سراسر جهان درصدد است بررسی کند که این متخصصان چگونه کارکنان جوان خود را مدیریت می‏‌کنند. آروبا همزمان از شرکت Future Laboratory خواسته است با انجام مطالعه‏ جداگانه اما مرتبط دیگری اداره‌ها و محیط کار آینده را ترسیم کند. نتیجه هر دو مطالعه این است که محیط کار اداره‌ها با سرعت در حال تغییر است. بر اساس این گزارش، در مطالعه شرکت آروبا روی هزار نفر از متخصصان آی‏‌تی، ۵۱ درصد آنها از افزایش دورکاری و کار از طریق ابزارهای همراه در سال گذشته خبر داده‏‌اند.

۷۷ درصد نیز گفته‌‏اند شاهد افزایش تعداد کارکنان جوانی بوده‌‏اند که از ابزارهای همراه برای مقاصد کاری استفاده می‏‌کنند. حدود ۷۰ درصد از متخصصان آی‌تی نیز گفته‏‌اند احساس می‏‌کنند برای بهبود شرایط کار با ابزارهای همراه تحت فشار هستند.  بیش از ۷۱ درصد نیز گفته‌‏اند واحد آی‌تی سازمان متبوع آنها سرمایه‏‌گذاری‌‏های خود را در زمینه فناوری وای‌فای افزایش داده است و ۴۶ درصد نیز گفته‌‏اند سازمان آنها بودجه‏‌ای را که قرار است صرف طرح‌های مرتبط با فناوری‏‌های همراه شود، افزایش داده است. بیش از ۵۵ درصد از شرکت‌هایی که در سراسر جهان در این مطالعه شرکت کرده‌‏اند گفته‌‏اند هیچ ممنوعیتی را برای استفاده از ابزارهای همراه در محل کار در نظر نگرفته‏‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا