گوناگون

نامه‌ کمیسیون امنیت به رئیس جمهور برای حفظ منافع ملی در مذاکرات آتی

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که این کمیسیون در نامه‌ای به رئیس جمهور تاکید کرد که در آستانه تدوین توافق نهایی، منافع ملی، خطوط قرمز و دستاوردهای هسته‌ای حفظ شود.

سید حسین نقوی‌حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در آستانه مذاکرات هسته‌ای جمهوری اسلامی با گروه 1+5 و آغاز تدوین توافق نهایی در نامه‌ای به رئیس جمهور نقطه نظرات خود را منعکس کرد.

وی با بیان اینکه این نامه خطاب به رئیس جمهور به عنوان رئیس قوه اجرایی و رئیس دوره‌ای شورای عالی امنیت ملی داده شده است گفت: در این نامه آمده است که تیم مذاکره‌کننده با حفظ منافع ملی کشور و با توجه دقیق به نظرات مقام معظم رهبری خطوط قرمز نظام را در حفظ دستاوردهای فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای رعایت کند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی همچنین گفت: در این نامه به این موضوع اشاره کردیم که در حفظ این دستاوردها در توافق نهایی باید اصرار شود و حتی یک قدم از منافع ملی کشور عقب‌نشینی نشود.

به گفته نقوی‌حسینی این نامه به امضای بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی رسیده و برای رئیس جمهور ارسال شده است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا