Mihanpostپیشنهاد سردبیردیدنی هاعکس

نقض قوانین فیزیک در تصاویری که واقعی بنظر می رسند؟

نقض قوانین فیزیک عملا روی سیاره زمین در حالت معمولی امکان پذیر نخواهد بود اما گاهی اوقات اتفاقاتی رخ می دهد که باعث می شود تصور کنیم این قوانین نقض شده اند. در ادامه برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر با میهن پست همراه شوید.

نقض قوانین فیزیک همانطور که گفته شد در شرایط معمولی رخ نخواهد داد اما باید بدانید که با تکیه بر علم فیزیک می توان گاهی کارهای غیر معمول انجام داده و سرگرم شد. بعضی مواقع هم خود طبیعت یا رویدادها بدون دخالت بشر، برای علم فیزیک شاخ و شانه کشیده و تصاویری خلق می کنند که به هیچ عنوان مرسوم و نرمال نیست.

فیزیک علم مطالعه خواص طبیعت است. این علم را عموما علم ماده و حرکت و رفتار آن در فضا و زمان می‌ دانند. این ماده می‌ تواند از ذرات زیراتمی تا کهکشان‌ ها و اجرام بسیار بزرگ آسمانی باشد. فیزیک از مفاهیمی مانند انرژی، نیرو، جرم، بار الکتریکی، جریان الکتریکی، میدان الکتریکی، الکترو مغناطیس، فضا، زمان ، اتم و نورشناسی استفاده می‌ کند. اگر بطور وسیع‌ تر سخن بگوییم ، هدف اصلی علم فیزیک بررسی و تحلیل طبیعت است و همواره این علم در پی آن است که رفتار طبیعت را در شرایط گوناگون درک و پیش بینی کند.

مثلا همه ما انتظار داریم وقتی یک میخ تیز به بادکنک می خورد، موجب ترکیدن آن شود. یا مثلا قابل تصور نیست که چندین قطعه سنگ با سطح ناصاف را همانند بازی هفت سنگ روی هم، در مسیر جریان آب بچینیم و این سنگ ها واژگون نشوند!

باهم در میهن پست نقض قوانین فیزیک در تصاویری که واقعی بنظر می رسند را تماشا خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا