Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوریهوا فضا

نصب بیلبورد تبلیغاتی در ماه برنامه جدید یک استارتاپ ژاپنی ؟

نصب بیلبورد تبلیغاتی در ماه برنامه جدید یک استارتاپ ژاپنی بنام iSpace Technologies Inc است که این روزها نه تنها پروژه آن ها مورد توجه خاص رسانه ها  شبکه های اجتماعی قرار گرفته است بلکه این شرکت ژاپنی قصد دارد با جمع آوری ۹۰ میلیون دلار سرمایه زیربنای لازم برای احداث یک بیلبورد تبلیغاتی در ماه را فراهم کند.

نصب بیلبورد تبلیغاتی در ماه اگر چه برنامه ای سخت و دور از ذهن است اما در همین راستا این شرکت قصد دارد تا ۲۰۱۹ میلادی فضاپیمایی را به مدار ماه بفرستد، در سفر سال بعد در ماه فرود بیاید و سپس زیربنای لازم برای یک کسب و کار تبلیغاتی در ماه را ایجاد کند.

این در حالی است که نصب بیلبورد تبلیغاتی در ماه سرمایه ۹۰ میلیون دلاری را می طلبد که بتوان هزینه‌ های دو سفر فضایی در سال‌ های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ را برای عملی کردن پروژه این شرکت پوشش می‌دهد.

در این میان هدف از نصب بیلبورد تبلیغاتی در ماه این است که پس از فرود فضاپیمای iSpace به طور ایمن روی ماه ، بیلبورد تبلیغاتی راه‌ اندازی و به شرکت‌های مختلف اجاره داده شود.

نصب بیلبورد تبلیغاتی در ماه
نصب بیلبورد تبلیغاتی در ماه

تاکشی ‌هاکامادا، مدیر ارشد اجرایی نصب بیلبورد تبلیغاتی در ماه می‌گوید:

باید اقتصادی در فضا ایجاد کرد تا بتوان در ستارگان زندگی کرد. این در حالی است که شرکت‌های بزرگی با قصد سهیم شدن در اقتصاد ماه، در iSpace سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

این در حالی است که در کنار پروژه نصب بیلبورد تبلیغاتی در ماه ، iSpace قصد دارد علاوه بر احداث بیلبورد در ماه ، از ۲۰۲۱ میلادی جست‌ و جو برای آب را هم در ماه آغاز کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا