گوناگون

نماینده مجلس از سختگیری بانک ها در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی انتقاد کرد

81224712 5801502

به گزارش ایرنا ˈمحمدعلی پورمختارˈ عصر پنجشنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان همدان افزود: رشد تولید و اشتغال، استفاده از ظرفیت های علمی، مالی، انسانی و جغرافیایی، شناسایی و رفع موانع قانونی تحقق اقتصاد مقاومتی از جمله بندهای سیاست اقتصاد مقاومتی است که بر مبنای آن اساس فعالیت کارگروه اشتغال تعریف شده است.

رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: بررسی مشکل بدهکاران بانکی جزو وظایف کارگروه اشتغال نیست و برای تعیین تکلیف و بررسی وضعیت بدهکاران بانکی باید یک کارگروه ویژه تشکیل شود .

وی بیان کرد: تنها چهار دستگاه اجرایی متولی اصلی ایجاد اشتغال مولد در استان همدان هستند و در این راستا به منظور اطلاع از مشکلات متقاضیان و افراد جویای کار، باید نشستی به صورت بخشی با حضور مسوولان و مدیران متولی اشتغالزایی برگزار شود .

وی با تاکید بر اینکه کارگروه اشتغال استان باید ظرفیت های شغلی را تعریف کند افزود: در این کارگروه باید فرصت های ایجاد اشتغال شناسایی و به متقاضیان معرفی شود چرا که بنابر اظهارات وزیر کار 2.5 میلیون شغل در کشور متقاضی ندارد که باید مشخص شود که چه میزان از این شغل ها در همدان قرار دارند.

پورمختار اضافه کرد:حل مشکل بدهکاران بانکی در کارگروه اشتغال استان در گروه حفظ اشتغال موجود و تزریق سرمایه در گردش مناسب و فعال کردن واحد های نیمه تعطیل است.

کارگروه اشتغال و توسعه سرمایه گذاری استان همدان روز پنجشنبه با حضور مدیرعامل صندوق ضمانت صنایع کوچک کشور ، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی در استانداری همدان برگزار شد.

7530/576

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا