گوناگون

نوري: سالي پربار را پيش‌بيني مي‌کنم

 محمد نوري در مورد اينکه گفته مي‌شود تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس بسيار پرفشار است اظهار داشت: خوشبختانه با توجه به زحمات کليه بازيکنان و کادر فني تمرينات سنگيني را پشت‌سر گذاشته‌ايم و با گذراندن اين تمرينات قطعاً در طول فصل راحت‌تر در 3 جام به ميدان مي‌رويم.

به گزارش فارس، وي افزود: در ترکيه هم با توجه به سياست‌هاي کادر فني اردوي خوبي برگزار کرديم و قطعاً سه بازي با تيم‌هاي پرقدرت‌ مي‌تواند ما را راحت‌تر به اهداف‌مان برساند اميدوارم که با آمادگي صددرصد به تهران برگرديم.

نوري افزود: پس از بازگشت از ترکيه در دو هفته مانده به شروع بازي‌ها قطعاً مي‌توانيم راحت‌تر به اهداف تاکتيکي خودمان برسيم و بايد امسال خودمان را براي کاري سخت آماده کنيم.

نوري در مورد نيامدن برخي ملي‌پوشان به اين اردو نيز گفت: بالاخره باشگاه تلاش خود را براي آمدن بازيکنان انجام مي‌دهد قسمت هرچه باشد همان اتفاق مي‌افتد همين بازيکناني که الان هستند با تمام وجود براي تيم‌شان تمرين و بازي مي‌کنند.

نوري در پايان تأکيد کرد: ما امسال تيم خوبي داريم و مطمئنم شايستگي اين را داريم تا گزينه اول قهرماني باشيم. سالي پر بار را پيش‌بيني مي‌کنم. کارمان با توجه به حضور در آسيا بيش از اندازه سخت است ولي بايد براي رسيدن به هدف‌مان زحمت بکشيم. امسال براي ما با توجه به اينکه در يکي دو سال گذشته در آسيا غايب بوديم حساسيت ويژه‌اي دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا