گوناگون

خواجه‌وند: اختلافي در هيئت مديره وجود ندارد

 مهدي خواجه‌وند در مورد حضور محمد زادمهر در هيئت مديره باشگاه راه‌آهن گفت: من اکنون از اين قضيه مطلع شدم. قطعا جدايي از هيئت مديره باشگاه پرسپوليس پروسه خاص خودش را دارد. زادمهر ابتدا بايد از هيئت مديره پرسپوليس استعفا بدهد و در جلسه هيئت مديره در خصوص استعفاي ايشان تصميم‌گيري شود.

به گزارش تسنيم، وي ادامه داد: با جدايي حميد استيلي تعداد اعضاي هيئت مديره به 8 نفر کاهش پيدا کرده بود که حالا با جدايي زادمهر 7 نفر شد و قاعدتا بايد شمار اعضاي هيئت مديره فرد باشد.

سخنگوي هيئت مديره باشگاه پرسپوليس تصريح کرد: زادمهر کمک خوبي به هيئت مديره پرسپوليس است و با نگاه فني که دارد راهنماي‌هاي به موقعي انجام مي‌دهد. اميدوارم او در آينده کمک‌هاي خود را از پرسپوليس دريغ نکند.

خواجه‌وند در پاسخ به اين سوال که آيا در هيئت مديره پرسپوليس اختلافي وجود دارد که اعضاي آن ساز جدايي کوک کرده‌اند، عنوان کرد: به هيچ عنوان اختلافي وجود ندارد و چيز خاصي نيست. کمي بحث فني وجود دارد که در همه باشگاه‌ها شاهد آن هستيم.

وي در مورد اينکه آيا در آينده هم بايد شاهد جدايي ديگر اعضاي هيئت مديره باشگاه پرسپوليس از جمله حميدرضا سياسي باشيم، گفت: آينده را نمي‌شود پيش بيني کرد و من نمي‌توانم از الان درمورد آينده حرف بزنم اما در مورد آقاي سياسي بايد بگويم من روز گذشته با ايشان صحبت کردم و اتفاقا سياسي مصر بود جلسه هيئت مديره برگزار شود و چند دستور کار هم براي جلسه جديد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا