Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیر

نیسان نیسموی ۲۰۱۷ GT-R را از نمایی نزدیک تماشا کنید

نیسان نیسموی ۲۰۱۷ GT-R را از نمایی نزدیک تماشا کنید و بدانید که نیسان از خشن‌ترین نسخه GT-R یعنی مدل NISMO در نوربرگ رینگ، همان‌جایی که این هیولای ویژه پیست توسعه یافته، رونمایی کرد. درست همانند نسخه استاندارد جی‌تی-آر مدل ۲۰۱۷، در نسخه نیسمو هم شاهد تغییرات در جلوی خودرو از جمله سپر جدید و تهاجمی‌تر، جلوپنجره بزرگ‌تر تیره رنگ با طراحی V-motion و کاپوت برجسته هستیم.در ادامه با میهن پست همراه شوید.

نیسان نیسموی ۲۰۱۷ GT-R در نمای ظاهری خود از مشخصه ای دیگر بهره می برد و آن هم ضربه‌گیر جلو در این خودرو است که از فیبر کربن ساخته شده تا به مقدار ایده آل در سفتی برای شرایط شکستن رکورد در پیست دست یابد و بعلاوه این خودرو نیروی داون فورس یا چسبندگی به زمینی بیش از هر خودروی دیگر نیسانی تولید می‌کند که تاکنون تولید شده‌اند.

از لحاظ قدرت پیشرانه، نیسان نیسموی ۲۰۱۷ GT-R درحالی‌که نسخه استاندارد ۲۰۱۷ جی‌تی-آر ۵۶۲ اسب بخار نیرو (۵۷۰PS) تولید می‌کند، در نسخه نیسمو، این موتور V6 با حجم ۳٫۸ لیتر به یمن توربوشارژر بزرگ‌تر قادر است به نیروی ۵۹۲ اسب بخار (۶۰۰PS) دست یابد. این موضوع نشان می‌دهد که نسخه استاندارد نسبت به قبل ۱۹٫۷ اسب بخار افزایش قدرت داشته اما نسخه نیسمو افزایشی نداشته است. گیربکس شش سرعته اتوماتیک دوکلاچه همراه با انتقال نیرو به هر چهار چرخ نیز تغییری ننموده‌اند.

هرچند هنوز اطلاعات رسمی از توانایی‌های این نسخه یعنی نیسان نیسموی ۲۰۱۷ GT-R منتشر نشده اما شتاب صفر تا صد آن باید بهتر از ۲٫۸ ثانیه قبل باشد. بعلاوه به خاطر استفاده از ساختار محکم‌تر شاسی و ارتقای فنربندی و تثبیت‌کننده‌ها، عملکرد اسلالوم این خودرو لااقل ۲ درصد در مسیرهای مارپیچ بهبود خواهد یافت.

ارتقای مهم و قابل مشاهده نیسان نیسموی ۲۰۱۷ GT-R به کابین آن مربوط می‌شود. جایی که نیسان تعداد دکمه‌های داشبورد را از ۲۷ به ۱۱ عدد کاهش داده و از یک نمایشگر لمسی ۸٫۰ اینچی، روکش‌های میکروجیر، فرمان بازطراحی شده و صندلی‌های ریکارو بهره برده است.

نیسان مدل نیسان نیسموی ۲۰۱۷ GT-R را در چهار رنگ سوپر نقره، قرمز جامد، مشکی جت و سفید مرواریدی با قیمتی کمی بیش از ۱۵۱ هزار دلار عرضه خواهد نمود.

با هم در میهن پست نیسان نیسموی ۲۰۱۷ GT-R محصول زیبا و دیدنی کمپانی نیسان را تماشا می کنیم.

منبع: nissanusa

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا