Mihanpostپیشنهاد سردبیرگردشگری

نگاهی به هتل مسکو Moscow Hotel در شهر زیبای دبی

هتل مسکو Moscow Hotel هتلی چهار ستاره در شهر بی نظیر دبی است که می تواند میزبان خوبی برای سفر شما به این شهر باشد. در ادامه نگاهی به این هتل خواهیم داشت.

هتل مسکو در خیابان المکتوم شهر دبی قرار دارد ، این هتل برای خانواده ها مناسب می باشد و دارای یک استخر روباز و مرکز ورزشی بدنسازی می باشد و تا فرودگاه بین المللی دبی فقط 3 کیلومتر فاصله دارد. تمامی اتاق های مجهز به سیستم تهویه هوای این هتل دارای تلویزیون ، مینی بار و امکانات چای/قهوه ساز می باشند. تمامی سوییت ها دارای حمام اختصاصی همراه با وان هستند.

هتل مسکو دارای 4 رستوران می باشد که انواع غذاهای روسی ، انواع سوشی و غذاهای بین المللی دیگر را سرو می کنند. هتل مسکو در دیره قرار دارد و به بسیاری از مراکز خرید معروف شهر نزدیک است. Dubai Creek Golf Club فقط 2 کیلومتر تا این هتل فاصله دارد و فاصله مرکز تجارت جهانی تا این هتل 7 دقیقه با ماشین است.

امکان ترنسفر به ساحل عمومی الممزار ، جمیره از هتل وجود دارد. پارکینگ هتل نیز برای میهمانان رایگان می باشد. دیره برای افرادی که به تجارت ، بازدید از اماکن دیدنی و خرید البسه علاقه مند هستند گزینه مناسبی می باشد.

در این هتل مهمانان می توانند در محوطه های عمومی به صورت رایگان و در اتاق ها با پرداخت مبلغ جداگانه از اینترنت بی سیم استفاده کنند. هتل دارای استخر، استخر کودکان، مرکز بدنسازی، اتاق بخار، بادی اسکراب، خدمات زیبایی مو، مانیکور و پدیکور، خدمات زیبایی صورت و پوست، استخر چهار فصل فضای باز، حوله و صندلی های آفتاب می باشد. مهمانان می توانند در صورت تمایل صبحانه را در اتاقشان میل کنند و یا برای رژیم های غذایی خاص غذا درخواست کنند. با پرداخت هزینه می توانید از امکاناتی همچون موسیقی زنده، سرگرمی های عصرگاهی، دارت، بیلیارد، شکلات، میوه و بطری آب استفاده کنید.

رستوران های هتل

میدان سرخ: رستورانی که برای سرو شام مناسب است و از ساعت ۸ شب تا ۳ صبح پذیرای مهمانان خواهد بود و از ساعت ۱۰ شب موسیقی زنده خواهد داشت.
کافی شاپ ولگا: به صورت بوفه و انتخابی از منو از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۳ بامداد پذیرای مهمانان است.

تولستوی لانج: کافه ای پر است از کتاب های لئو تولستوی نویسنده مشهور روس که موسیقی کلاسیک پخش می کند و از ده صبح تا ۳ بامداد پذیرای شما می باشد.

کافه اسپرت: مکانی که در آن می توانید به تماشای رویدادهای ورزشی مهم بپردازید و یا خودتان سرگرم شوید از ساعت ۱۲ ظهر تا بامداد میزبان شما خواهد بود.

باهم در میهن پست تصاویری از هتل مسکو Moscow Hotel را تماشا خواهیم کرد.

منبع: moscowhoteldubai

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا