گوناگون

وزیر کشور خبرداد: تشکیل کارگروه ویژه حجاب و عفاف

وزیر کشور در حاشیه رونمایی از 20 عنوان کتاب در حوزه مواد مخدر، از تشکیل کارگروه ویژه با همکاری دستگاه‌ها برای حجاب و عفاف و امر به معروف و نهی از منکر خبر داد.

به گزارش خبرنگار «اجتماعی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، عبدالرضا رحمانی فضلی امروز در جمع خبرنگاران در خصوص نامگذاری سال 93 با عنوان سال اقتصاد و فرهنگ در خصوص برنامه‌های فرهنگی وزارت کشور برای امسال، گفت: در سال جدید بحثی را مطرح کردیم و دستوراتی داده شده و گزارش‌های خوبی نیز آماده شده و شورای اجتماعی ماموریت یافته بحث‌های هماهنگی در امور فرهنگی و اجتماعی را با جدیت بیشتری پیگیری کند

وی افزود: برای اجرایی و عملیاتی کردن دستورات و تبیین سیاست‌های اعلام شده بازرسانی با تعیین شاخص‌هایی، از دستگاه‌های مختلف بازرسی کرده و گزارشات را پیگیری می‌کنند.

وزیر کشور ادامه داد: سال 93 به دنبال آن هستیم تا بحث عفاف و حجاب را به عنوان یکی از دستورات مهم و همچنین بحث امر به معروف و نهی از منکر را با تشکیل کارگروه ویژه‌ای در دستور کار قرار دهیم. براین اساس مقرر شده نشستی با اهل فرهنگ و افرادی که دارای اندیشه‌های نو و تجربیاتی در این زمینه هستند داشته باشیم و با یک حرکت جمعی و همکاری همه دستگاه‌ها مباحث عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر را اجرایی کنیم.

وی با اشاره به نقش مردم در مباحث فرهنگی تصریح کرد: اگر نتوانیم در این حوزه از حضور مردم و مشارکت آن‌ها استفاده کنیم به نتیجه مطلوب نخواهیم رسید، ضمن آنکه در تبیین برنامه‌های فرهنگی نقش رسانه‌ها و مطبوعات از جمله رادیو و تلویزیون و سایررسانه‌های جمعی بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا