Mihanpostپیشنهاد سردبیرگردشگری

پارک آبی رامایانا در شهر پاتایا را بیشتر بشناسید

پارک آبی رامایانا در شهر پاتایای کشور تایلند هر ساله گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند. در این مطلب از میهن پست قصد داریم تا این پارک آبی را بیشتر به شما معرفی کنیم.

پارک آبی رامایانا تقریبا در جنوب شهر پاتایا واقع شده است و یک مکان برای تفریح خانوادگی به شمار می آید. با وجود سواحل رویایی و متنوع تایلند این پارک آبی نیز دارای جذابیت های فراوانی است.

پارک آبی رامایانا نیز همچون پارک آبی آدالند یکی از معروف ترین پارک های آبی در جهان محسوب می شوند. در این مکان انواع تفریحات برای کودکان و بزرگسالان فراهم شده تا نهایت لذت را از سفر به تایلند ببرند.

در این پارک بخشی مختص کودکان دارد که شما می توانید کودکان 3 الی 14 ساله خود را به این مکان سپرده و خیالتان از آنها راحت باشد. مسئولانی کاملا حرفه ای و آموزش دیده در نهایت ایمنی کاری میکنند که به فرزندان شما خوش بگذرد.

این پارک آبی در سال 2019 توانست لقب بهترین پارک آبی در سراسر قاره آسیا را به خود اختصاص دهد. بطورکلی بیش از 10 سرسره آبی پر هیجان در این پارک به چشم می خورد. سرسره ای با پیچ 360 درجه ای و همچنین سرسره سقوط آزاد از جمله آنها هستند.

اما طولانی ترین سرسره آبی جهان در این پارک قرار دارد. طول این سرسره آبی به 240 متر می رسد که بخش هایی از آن نیز رو باز است.

سرسره رقابت نیز بسیار هیجان انگیز است. شما به همراه دوستانتان بصورت همزمان در چند مسیر سرسره قرار خواهید گرفت و با سرعت فوق العاده ای مسیر را طی خواهید کرد.

همچنین رفتینگ در رودخانه آرام، تفریح در استخر بازی، فوتبال ساحلی، والیبال ساحلی، بوکس آبی و حتی زومبا از دیگر تفریحاتی هستند که می توانید در این پارک آبی به همراه خانوادتان از آنها لذت ببرید.

باهم در میهن پست تصاویری از پارک آبی رامایانا را تماشا خواهیم کرد

منبع: ramayanawaterpark

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا