Mihanpostپیشنهاد سردبیرماشين

جگوار اف تایپ 2021 و تصاویر لو رفته از این خودرو را تماشا کنید

جگوار اف تایپ 2021 در حالی این روزها تصاویرش در شبکه های اجتماعی به چشم می خورد که ما هنوز حتی وارد سال 2020 میلادی نیز نشده ایم. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

جگوار اف تایپ 2021 در مدل های کوپه و کانورتیبل فیس لیفت عرضه خواهد شد و هم اکنون تصاویر رسمی از آن منتشر شده است.

در تصاویری که از این خودروی جدید منتشر شده است تغییرات زیادی در نای جلویی خودرو دیده می شود. در این مدل چراغ های جلویی کمی نازک تر شده و به عقب کشیده شده اند. در این صورت این چراغ ها طولانی تر دیده می شوند.

همچنین یک جلو پنجره بزرگتر نیز میزبان چراغ های جلو است. البته باید بدانید که پیش از این هم محصولاتی همچون XE  و  XJ شبیه به این خودرو طراحی شده بودند. سپر جلو نیز یک باز طراحی خلاقانه را تجربه کرده است.

چراغ های عقب خودرو از نوع ال ای بوده و دارای گرافیکی از جنس آی پیس و XE فیس لیفت هستند. در کل می توان گفت این بخش از جگوار اف تایپ 2021 تغییرات زیادی نداشته است. خودرو با رنگ های بدنه جدید و رینگ هایی متفاوت عرضه خواهد شد.

هنوز هیچ تصویری از داخل کابین این خودرو منتشر نشده اما طبق اطلاعات بدست آمده مهم ترین تغییر در پشت آمپر دیجیتالی بوده که قرار است شبیه به خودرو ایکس ای باشد. سیستم اطلاعات و سرگرمی نیز دست خوش بروز رسانی هایی هستند که در آنها دکمه های جدید و برخی متریال های با کیفیت تر لحاظ شده اند.

در خصوص اطلاعات فنی این خودرو شایعاتی وجود دارد اما داده های موجود نشان می دهند پیشرانه‌ های کنونی 4 و 8 سیلندر در خودرو قرار خواهند داشت.

باهم در میهن پست تصاویری از جگوار اف تایپ 2021 را تماشا خواهیم کرد.

منبع: motor1

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا