Mihanpostپیشنهاد سردبیرماشين

فولکس ‌واگن ویرتوس GTS معرفی شد

فولکس ‌واگن ویرتوس GTS در حالی به تازگی معرفی شده که در کنار آن نام پولو GTS نیز به چشم می خورد. در این مطلب از میهن پست به بررسی این دو خودروی جدید خواهیم پرداخت. در ادامه با ما همراه شوید.

فولکس ‌واگن ویرتوس GTS در آمریکای جنوبی عرضه خواهد شد. فولکس واگن ان خودرو را در کنار نسخه هاچبک آن به نام پولو ارائه کرده است و همین امر باعث بیشتر شدن جذابیت بازار خودرو در این منطقه از جهان شده است. این خودورها در داخل کارخانه Anchieta تولید خواهند شد و جالب است بدانید که این کارخانه امسال 60 ساله می شود.

فولکس پیش در سال 2018 میلادی و در نمایشگاه سائوپائولو طرح مفهومی از ویرتوس را به نمایش عموم قرار داد و هم اکنون قرار است تا این خودرو را در کشور برزیل عرضه نماید. خودروهای جدید فولکس تا اوایل سال 2020 به دست مشتریان خواهند رسید.

این خودروها با پلتفرم MQB وارد بازار برزیل می شوند و باید گفت که آنها نخستین خودروهای اسپرت این کشور با چنین پلتفرمی هستند.

خودروهای جدید فولکس دارای پیشرانه 4 سیلندر 1.4 لیتری توربو با قدرت 150 اسب بخاری و گشتاور 250 نیوتون متری هستند. گیربکس نیز از نوع 6 دنده و اتوماتیک بوده که البته احتمالا نوع غیر اتومات آن نیز در سایر کشورها ارائه خواهد شد.

کابین داخلی هر دو خودروها دارای یک نمایشگر به رنگ قرمز است که آنها فعال هستند و صندلی های چرمی زیبایی خاصی به آن بخشیده اند. رو فرمان خودرو نیز از جنس چرم بوده و دوخت قرمز رنگ دارد. همچنین بطورکلی المان هایی با رنگ قرمز بر روی کف پوش ها و خروجی های هوا دیده می شود. پس اگر به رنگ قرمز علاقه دارید فضای داخلی خودرو برایتان جذاب خواهد بود.

باهم در میهن پست تصاویری از فولکس ‌واگن ویرتوس GTS را تماشا خواهیم کرد

منبع: carscoops

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا