Mihanpostپیشنهاد سردبیرگردشگری

مرکز خرید فروم ارزروم در ترکیه را بیشتر بشناسید

مرکز خرید فروم ارزروم در کشور ترکیه یکی از مکان هایی است که در سفر به شهر ارزروم باید از آن دیدن کنید. در این مطلب از میهن پست قصد داریم این مرکز خرید را بیشتر به شما معرفی کنیم. در ادامه با ما همراه شوید.

مرکز خرید فروم ارزروم برای کسانی که یک گردشگر واقعی هستند و علاقمند به خرید مکان مناسبی محسوب می شود.

شهر ارزروم در مسیر دسترسی به شهرهای مهم ترکیه یعنی شهر آنکارا و شهر استانبول قرار دارد. این شهر سردسیر مکان های دیدنی زیادی را در خود جای داده که گردشگران زیادی از جمله شهروندان ایرانی را به سمت خود جذب می کند. پیست اسکی ارزروم هم یکی از همین مکان های دیدنی است.

بسیاری از گردشگرانی که پیش از این به ارزروم سفر کرده اند آن را شهری ایده آل برای خرید می دانند و در این میان مرکز خرید فروم یکی از بهترین ها به شمار می آید.

فروم ارزروم یکی از قدیمی ترین مراکز خرید شهر می باشد که در آن فروشگاه هایی از برندهای مطرح ترکیه ای به چشم می خورد که از جمله آنها می توان به بوینیر، سپاکس، چیما و دی اند آر اشاره کرد.

شما می توانید در این مکان انواع البسه را با بهترین قیمت تهیه نمایید. همچنین لوازم اسکی نیز در فروم با قیمت های مناسبی عرضه می شود. اگر قصد تفریح در شهر را نیز داشته باشید فروم مکان مناسبی برای شماست چرا که در آن سالن های بازی، سینما و چندین رستوران و کافه قرار دارد.

این مرکز خرید همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز است و بازدید از این مکان در برنامه اکثر تورهای ارزروم است. بسیاری از تورهای ارزروم بصورت زمینی برگزار می شوند و شما می توانید با کمترین هزینه به این مکان سفر کنید.

باهم در میهن پست تصاویری از مرکز خرید فروم ارزروم را تماشا خواهیم کرد.

منبع: forum-erzurum

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا