Mihanpostپیشنهاد سردبیرماشين

لکسوس ال ایکس 2021 به زودی معرفی خواهد شد

لکسوس ال ایکس 2021 در حالی قرار است به زودی معرفی شود که نسل قبلی این خودرو لوکس از 10 سال پیش تاکنون بدون تغییر به بازار عرضه شده است. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

لکسوس ال ایکس 2021 قرار است در اوایل سال آینده بصورت رسمی معرفی شود. اما هم اکنون اخباری و برخی اطلاعات آن در حال پخش شدن هستند.

همانطورکه می دانید دنیای خودروها روز به روز در حال پیشرفت هستند. خودروهای هوشمند با طراحی های خیره کننده بازارها را به تسخیر خود در می آورند به این ترتیب اگر شرکتی در بروزرسانی های خودروهای قدیمی اش تبلی کند بازارش را از دست خواهد داد.

اما حالا لکسوسپس از 10 سال دست به کار شده و قصد دارد مدل لکسوس LX خودش را با مشخصات جدیدی عرضه کند. اکنون یک مجله ژاپنی به نام Mag-X تصاویری از این خودرو منتشر کرده که که در انتها مطلب مشاهده خواهید کرد.

این تصاویر نشان می دهند که لکسوس ال ایکس 2021 دارای شکل و شمایل جدید است. دو خروچی اگزوز نمای اسپرت تری به خودرو داده و قرار است بر پایه پتلفرم جدید ساخته شود. احتمال می رود این خودرو از پیشرانه‌ی 6 سیلندر توئین توربوی سدان LS بهره ببرد.

در این صورت لکسوس LX جدید دارای قدرت 416 اسب بخاری خواهد بود. جالب است بدانید که نسخه قبلی این خودرو تنها 383 اسب بخار قدرت داشته و حالا بهتر از قبل می شود.

همچنین با کاهش حجم موتور شاهد مصرف پایین تر این لکسوس جدید خواهیم بود که از اهمیت بالایی برخوردار است.

با وجود موارد گفته شده هنوز نمی توان ادعاها این مجله ژاپنی را تایید یا رد کرد. اما باید منتظر نسل جدود از لکسوس LX باشیم که به زودی قرار است معرفی شود.

باهم در میهن پست تصاویری از لکسوس ال ایکس 2021 را تماشا خواهیم کرد

منبع: lexusenthusiast

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا