Mihanpostپیشنهاد سردبیرگوناگون

گرانترین مراسم های ازدواج جهان را بشناسید

گرانترین مراسم های ازدواج جهان را در این مطلب به شما معرفی خواهیم کرد. مراسم های ازدواج سلبریتی ها و افراد معروف همواره با حاشیه هایی همراه هستند و یکی از مهم ترین آنها هزینه ای است که برای این مراسم انجام می شود. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

مراسم عروسی وانیشا میتال و آمیت باتیا: در صدر لیست گرانترین مراسم های ازدواج جهان مراسم عروسی وانیشا میتال و آمیت باتیا است. این مراسم اختلاف قیمت بسیار زیادی با رده ها بعدی دارد. این مراسم در سال 2006 میلادی برگزار شده است. مراسم در طی 5 روز برگزار شد. کارت های دعوت این مراسم از جنس نقره بودند  و تنها 1.5 میلیون دلار هزینه نوشیدنی های مراسم بوده است.

مراسم عروسی آلکساندرا کوکوتوویچ و آندری ملنیچنکو: هزینه 30 میلیون دلاری بابت عروسی موسس بانک ام دی ام که یک میلیارد روسی است هزینه فوق العاده ای به شمار می آید. یکی از اصلی ترین هزینه های این مراسم اجرای زنده دو خواننده معروف آمریکایی بوده است که با جت شخصی به فرانسه آمدند.

مراسم عروسی ویکرام چاتوال و پریا ساچدو: ویکرام چاتوال فرزند هتلدار معروف نیویورکی با 20 میلیون دلار در سال 2006 میلادی با پریا ساچدو ازدواج کرد. 600 مهمان از 26 کشور جهان با هواپیمای خصوصی وارد مراسم شدند.

مراسم عروسی وین رونی و کالین مک لافلین: هزینه مراسم ازدواج وین رونی این فوتبالیست مطرح تیم منچستر یونایتد 15 میلیون دلار بوده  و در شهر پورتوفینو ایتالیا برگزار شده است. 64 نفر در طی 4 روز مهمان این عروسی در این شهر رویایی ایتالیا بودند.

گرانترین مراسم های ازدواج جهان

مراسم عروسی دلفینه آرنولت و الساندرووالارینو گانسیا: این زوج در سال 2005 میلادی در مراسمی  با هزینه 7 میلیون دلار یکی از گرانترین مراسم های ازدواج جهان را رقم زدند.

مراسم عروسی لیزا منیلی و ئیوید گست: یکی از نکات جالب این عروسی 3.5 میلیون دلاری هزینه بیش از 700 هزار دلاری برای خرید گل بوده است. آنها نیز تنهای یکسال بعد از هم جدا شدند.

مراسم عروسی پل مک کارتنی و هیترمیلز: تنها 300 مهمان در این مراسم 3 میلیون دلاری شرکت کرده اند. مراسم عروسی پل مک کارتنی و هیترمیلز در سال 2003 میلادی در شهر گلاشلوی کشور ایرلند برگزار شد. آنها روی یک کشتی تفریحی رویایی مراسم خود را برگزار کردند و تنها 5 سال بعد هم در یکی از پر گرانترین طلاق های جهان از یکدیگر جدا شدند.

مراسم عروسی الیزابت هارلی و آرون نایار: شاید نام این دو را کمتر شنیده باشید. الیزابت هارلی یک هنر پیشه آمریکایی است و آرون نایار از وارثان کارخانجات منسوجات هندی است. آنها با هزینه 2.5 میلیون دلا در سال 2007 میلادی با یکدیگر ازدواج کردند.

مراسم عروسی تام کروز و کیتی هولمز: تام کروز در سال 2006 میلادی با هزینه 2 میلیون دلار با کیتی هولمز ازداج کرد. آنها در کشور ایتالیا مراسم ازدواج خود را برگزار کردند.

گرانترین مراسم های ازدواج جهان

مراسم عروسی دونالد ترامپ و ملانیا ناس: هزینه ازدواج این دو زوج معروف که در سال 2005 انجام شده 1 میلیون دلار است. از جمله هزینه های آن می توان به کیک 900 کیلوگرمی و لباس عروس 200 هزار دلاری اشاره کرد.

گرانترین مراسم های ازدواج جهان

منبع: elistmania

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا